نحوه دسترسی

از منوی محیط مدیریتی مسیر زیر را بیابید:

نوار ابزار – خواندن پیام ها

توضیحات:

در این صفحه شما می توانید برای دیگر کاربران محیط مدیریتی، پیامی را نوشته و ارسال کنید. همچنین در این قسمت می توانید پیام ها را خوانده و یا حذف کنید.

1-s

عناوین ستون ها:

شماره. برای راحتی کار، به طور خودکار این شماره گذاری توسط جوملا صورت می گیرد.
باکس بررسی. برای انتخاب یک یا چند گزینه در این مربع کلیک کنید. برای انتخاب تمام گزینه ها، در مربعی که در ردیف عناوین ستون ها موجود است، کلیک کنید. بعد از انتخاب یک یا چند گزینه، برای حذف آن ها در نوار ابزار بر روی آیکون “حذف” کلیک کنید.
موضوع. موضوع این پیام. برای باز کردن و نمایش این پیام بر روی موضوع آن کلیک کنید. در این صورت صفحه ای باز می شود که در آن می توانید به این پیام پاسخ داده و یا آن را حذف کنید.نوشتن پیام
خوانده. وجود یک تیک سبز رنگ نشاندهنده این است که این پیام خوانده شده است.”ضربدر قرمز رنگ” یعنی این پیام خوانده نشده است.
فرستنده. کاربری که این پیام را فرستاده است.
تاریخ. تاریخ و زمان ارسال این پیام.
نمایش تعداد. تعداد گزینه های به نمایش در آمده در یک صفحه. اگر چنانچه تعداد گزینه ها بیشتر از این تعداد باشد،می توانید برای حرکت بین صفحات از کلید های هدایتگر صفحه (آغاز،قبلی،بعدی،پایان و شماره های صفحات)استفاده کنید.توجه کنید که اگر تعداد گزینه ها زیاد باشد، می توانید برای محدود کردن نمایش گزینه ها، از گزینه های فیلترکردن که در بالای عناوین ستون ها قرار دارد، استفاده کنید.

نوار ابزار

شما می توانید در گوشه ی سمت چپ بالای صفحه این نوار ابزار را مشاهده کنید.

2

حذف. برای حذف یک یا چند پیام، تنها کافیست آن ها را انتخاب کرده و سپس بر روی این آیکون کلیک کنید. این گزینه ها در نهایت حذف خواهند شد.
جدید. برای نوشتن یک پیام جدید بر روی این آیکون کلیک کنید. صفحه ی نوشتن پیام باز خواهد شد.
تنظیمات. برای تغییر تنظیمات پیام،با کلیک بر روی این آیکون صفحه ی پیکربندی پیام ها باز خواهد شد.
راهنما. همین صفحه ی راهنما باز می شود.

فیلتر کردن گروهی

فیلتر کردن ازطریق وارد کردن جزیی از عنوان

شما می توانید لیستی از پیام ها را با وارد کردن موضوع پیام و یا با انتخاب پیام های خوانده شده و یا خوانده نشده، فیلتر کنید.

جستجو. در گوشه سمت چپ،بالای عناوین ستونها، فیلدی وجود دارد تحت عنوان جستجو که با دو کلید همراه است.مثل شکل زیر.

3

اگر چنانچه تعداد زیادی پیام در یک لیست موجود است، با استفاده از این فیلتر می توانید سریع تر به گزینه های موردنظرتان دسترسی پیدا کنید.برای این کار، تنها کافیست بخشی از موضوع را وارد کره و سپس برای نمایش پیام ها کلید “برو” را فشار دهید. همچنین شما می توانید بخشی از کلمه یا کل کلمه را وارد کنید. مثلا” اگر “ومل” را وارد کنید، لیست تمام موضوعاتی که حاوی کلمه “جوملا ” هستند به نمایش در می آید.

فیلتر کردن بر اساس پیام های خوانده شده یا نشده

در گوشه ی سمت چپ بالای صفحه،فهرستی وجود دارد تحت عنوان”انتخاب وضعیت”:

4

انتخاب وضعیت. در صورت انتخاب هریک از گزینه های موجود در این فهرست،تنها پیام هایی نمایش داده می شود که دارای آن وضعیت باشند.مثلا” فقط پیام های خوانده شده نمایش داده شوند.

چند نکته:

فقط کاربرانی به این صفحه دسترسی خواهند داشت که عضو گروه “مدیر سایت” باشند.