نحوه دسترسی

برای ایجاد صفحه ی جدیدی برای رای گیری مسیر زیر را انتخاب کنید:

منوی محیط مدیریتی – کامپوننت – رای گیری ها – جدید

برای ویرایش اطلاعات یک رای گیری دو راه دارید:

منوی محیط مدیریتی – کامپوننت – رای گیری ها – کلیک بر روی نام سوال مورد نظر جهت ویرایش.
منوی محیط مدیریتی – کامپوننت – رای گیری ها – انتخاب سوال مورد نظر و سپس کلیک بر روی آیکون “ویرایش” در نوار ابزار.

توضیحات:

در این قسمت شما می توانید با اضافه کردن یک ماژول رای گیری جدید یک سؤال جدید طرح کرده و یا سؤالی که قبلا” ایجاد شده  را ویرایش کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر از ماژول های رای گیری بروید به: مدیریت ماژول سایت

1-s

جزئیات:

عنوان. عنوان سوال رای گیری.پرکردن این فیلد اجباری است.این نام در ستون ” عنوان “رای گیری در “مدیریت رای گیری”قرار می گیرد.
مستعار. نام مستعاری که درون محیط مدیریتی از آن استفاده می شود. در حالت عادی شما می توانید این قسمت را خالی بگذارید اما خود جوملا  بعدا به طور پیش فرض این قسمت را پر می کند. نام یا عنوان به طور پیش فرض با حروف کوچک نوشته می شود و به جای فاصله از خط تیره استفاده می کند. البته شما خودتان می توانید به صورت دستی این قسمت را پر کنید. زمانی که SEF  فعال است
تاخیر. محدود کردن زمان برای یک کاربر جهت  پاسخ دادن به یک سوال  در مدت زمانی مشخص. مدت زمانی که یک کاربر باید صبر کند تا بتواند به سوال بعدی پاسخ دهد.
منتشر شده. تعیین وضعیت انتشار یک سؤال.
گزینه ۱ – گزینه ۱۲٫ برای هر سؤال حداکثر تا ۱۲ گزینه می توانید در نظر بگیرید.

نوار ابزار

در گوشه ی سمت چپ ،بالای صفحه می توانید این نوار ابزار را مشاهده کنید:

2

نمایش سایت. با انتخاب این آیکون،پنجره ی کوچکی باز می شود که پیش نمایشی از انتشار این سوال و گزینه های آن را در سایت به شما نشان می دهد.
ذخیره. با فشردن کلید “ذخیره”،این بخش ذخیره شده و به صفحه ی مدیریت باز می گردد.
اعمال. با فشردن کلید “اعمال “این بخش ذخیره می شود و در عین حال در همین صفحه باقی می ماند . اگر چنان چه مدت زمان طولانی ای بر روی این صفحه کار دارید و نمی خواهید که احیانا”در حین کار اطلاعات وارد شده ی تان از بین برود این کلید را فشار دهید و مجددا” به کارتان ادامه دهید.اگر مثلا” در حین کار اینترنت شما قطع شد کلید اعمال کار ذخیره ساز ی را برای شما انجام می دهد.
بستن. بدون ذخیره کردن چیزی از صفحه خارج شده و به صفحه ی قبلی باز می گردد.اگر گزینه ی جدیدی را ایجاد کنید و سپس کلید “بستن” را فشار دهید ، گزینه ی جدید شما ایجاد نخواهد شد و اگر چنان چه بخشی را ویرایش کرده و کلید “بستن” را فشار دهید،تغییرات شما ذخیره نخواهد شد.
راهنما. همین صفحه ی راهنما را باز می کند.

چند نکته:

هنگامی یک سوال جهت رای گیری در صفحات مشخص شده به نمایش در می آید که ماژول های ‘mod_poll’ در مدیریت ماژول ایجاد شده باشد.