شرکت سپ نسخه‌ی جدید اپلیکیشن سه سوت را ارائه کرد
شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سِپ) در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از نسخه‌ی جدید اپلیکیشن سه سوت رونمایی کرد. در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن پرداختی سه سوت، سرویس کارت به کارت نیز ارائه ‌می‌شود. علاوه بر این سرویس جدید، خرید شارژ از اپراتورها‌ی مختلف، بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض خدماتی، خرید طرح ترافیک و پرداخت قبض‌های جریمه نیز توسط سه سوت به کاربران ارائه شده است.

سه سوت در طول سال برای کاربران خود جشنواره‌های متنوعی برگزار می‌کند. در حال حاضر جشنواره‌ی تراکنشی سه سوت با جوایز هر هفته سه برنده‌ی یک میلیون تومانی، هر ماه یک خودروی ۲۰۶ و قرعه‌کشی ۴۰۰ میلیون تومانی در ۲۴ بهمن از برنامه‌های این شرکت است.

برای دریافت اپلیکیشن سه‌سوت می‌توانید کد دستوری #۷*۷۲۴* را با تلفن همراه خود شما‌ره‌گیری کنید تا لینک دریافت اپلیکیشن برای شما پیامک شود.

شرکت سپ پس از سال‌ها ارائه‌ی خدمت به بیش از ۲۰ بانک و ۷۰۰ هزار پذیرنده‌ی خلاق، اکنون به شرکتی پیشرو در نظام پرداخت شبکه‌ی بانکی تبدیل شده است. سپ با پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه، بر این باور است که آینده از آن ایده‌سازان و کارآفرینان است. بر این اساس، رویکرد جدیدی در حمایت از کسب‌وکارهای نوپا یا همان استارتاپ‌ها آغاز کرده است.

سپ ایده‌های نخبگان ایرانی را ارج می‌نهد و از برترین ایده‌ها در راستای جذب، توسعه و تجاری‌سازی حمایت می‌کند. همچنین، با سرمایه‌گذاری جسورانه در ایده‌های استارتاپی از ابتدای فعالیت تا اوج موفقیت، آن‌ها را همراهی می‌کند و شرایط را برای نوآوری، رشد و تحول در کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

سپ

سپ امسال با شرکایی نظیر اسنپ، باهمتا، دستینا، درگاه پرداخت پِی، نیوکیوسک، هدهد، آینوتی، فراسو، کیان‌سافت و تیم ECM در بیست و سومین دوره‌ی الکامپ شرکت کرده است.