سامسونگ تولید گلکسی اس ۸ پلاس را افزایش داد
گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ در دو نسخه معرفی شده‌اند. گلکسی اس ۸ نمایشگری ۵.۸ اینچی دارد و نسخه بزرگ‌تر با نام گلکسی اس ۸ پلاس دارای نمایشگری ۶.۲ اینچی است. سامسونگ برنامه پیش‌سفارش محصولات جدید خود را از هفتم آوریل شروع کرده تا درنهایت، در تاریخ ۲۱ آوریل شاهد عرضه رسمی این محصول به بازار‌های جهانی باشیم.

بر اساس منابعی که نام آن‌ها ذکر نشده است، سامسونگ تولید گلکسی اس ۸ پلاس را از ۴۰ به ۴۵ درصد از کل خروجی تولیدی که در میانه ماه مارچ ثبت شده بود، افزایش داده است.

این گزارش تازه منتشرشده، همچنین اشاره کرده که سامسونگ قرار است نرخ تولید این گوشی را تا زمان معرفی رسمی، یعنی اوایل ماه آینده میلادی، همچنان افزایش دهد. یکی از ویژگی‌های اصلی گلکسی اس ۸ پلاس نمایشگر بسیار بزرگی است که حالا به لطف خمیده شدن و حذف دکمه خانگی، بیشتر از همیشه خودنمایی می‌کند.

سال پیش نیز نسخه بزرگ‌تر  از S7 با نمایشگر خمیده در ابتدای مراحل تولید تنها ۳۰ درصد از نرخ تولید دو پرچم‌دار سامسونگ را در اختیار داشت؛ اما براساس تقاضای بازار این نرخ تا انتهای سال به ۷۰ درصد از کل تولیدی پرچم‌داران سامسونگ افزایش پیدا کرد.

با توجه به اینکه برخی از اجزای کلیدی دو مدل پرچم‌دار جدید سامسونگ مانند ماژول‌های دوربین، با یکدیگر فرق دارند؛ این تصمیم احتمالا بر تولیدکنندگان نیز تأثیر خواهد گذاشت. پیش از این نیز گزارش شده بود که سامسونگ نرخ تولید اولیه S8 را دو برابر پرچم‌دار سال قبل خود کرده و آن را تا ۲۰ میلیون واحد افزایش داده است.