گلکسی اس ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از گلکسی اس ۷ فروش رفته است
چندی پیش مؤسسه‌ی بل در کره‌ی جنوبی گزارشی منتشر کرد که نشان‌دهنده‌ی کاهش فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ بود. اولین آمارهای ارائه‌شده نشان از این داشتند که نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ در ابتدای عرضه فروش بسیار بالایی تجربه کرده و استقبال از آن بسیار بالا بوده است. این گوشی حتی در ابتدا بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، رکورد پیش‌فروش گوشی‌های سامسونگ را نیز شکست و باعث ایجاد رویکرد مثبتی در قبال فروش طی ماه‌های آینده برای پرچم‌دار کره‌ای شد.

بل در گزارش خود اعلام کرد که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس علاوه بر کاهش فروش، در مقایسه با گلکسی اس ۷ نیز در طول مدت عرضه‌، فروش کمتری برای سامسونگ به ارمغان آورده‌اند. انتشار این خبر بسیار تعجب‌آور بود؛ چراکه گزارش‌های اولیه نشان از رکوردشکنی این گوشی برای سامسونگ داشتند. حتی سامسونگ با انتشار پیش‌بینی خود برای سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، از رکوردشکنی خود در کسب سود عملیاتی خبر داد و بخشی از این رکوردشکنی را نتیجه‌ی فروش خوب گلکسی اس ۸ عنوان کرد.

دی جی کُه، مدیر سامسونگ موبایل در جریان سفری که به تایوان داشت، علاوه بر تأیید عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ در اواخر آگوست، به این نکته نیز اشاره کرده است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس فروش خوبی دارند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کُه، دو نسخه‌ی گلکسی اس ۸ در مجموع ۱۵ درصد بیشتر از گلکسی اس ۷ به فروش رفته‌اند.

دی جی کُه همچنین پیش‌بینی کرده است که فروش گلکسی اس ۸ در ماه‌های آینده نیز زیاد کاهش پیدا نخواهد کرد. سامسونگ انتظار دارد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در سه‌ماهه‌ی سوم و چهارم سال جاری میلادی نیز عملکرد خوبی از خود به‌جای بگذارند.