آموزش ریدایرکت لینک های داخلی و خارجی وردپرس
با سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی آموزش های رجیران،  امیدوارم که حالتون خوب باشه و روز خوبی را تا به اینجا سپری کرده باشید در این آموزش وردپرس برای شما می خواهم افزونه ای جدیدی را معرفی کنم که شما با استفاده از این افزونه می توانید به ریدایرکت لینک های داخلی و خارجی وردپرس بپردازید و با استفاده از این افزونه می توانید لینک های خارجی را به لینک های داخلی تبدیل نمایید ، پس حتما این اموزش وردپرس را دنبال کنید تا با این افزونه کاربردی آشنا شوید .

افزونه وردپرس Clink) Countdown then Redirect links) ، یک افزونه برای مدیریت لینک های داخلی و خارجی وب سایت وردپرس می باشد و در اینجا دو نوع ریدایرکت برای لینک های خروجی در نظر گرفته شده است ، قبل از این که افزونه وردپرس مورد نظر را شما عزیزان دانلود نمایید ، درباره روش های ریدایرکت به لینک های خروجی در Clink برای شما توضیحاتی را می دهم :

روش اول : استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ با استفاده از PHP
روش دوم : شمارش معکوس بر مبنای ثانیه و در ادامه انتقال کاربر با استفاده از جاوا اسکریپت به لینک مقصد

خب در روش اول پس از کلیک کاربر بر روی لینک مورد نظر ، کاربر به لینک مورد نظر و یا همون لینک مقصد منتقل می شود ولی در روش دوم قبل از تغییر مسیر کاربر یک شمارنده معکوسی به کاربر نمایش داده می شود و پس از این که زمان تموم شد کاربر به صفحه مقصد منتقل می شود .

حال شما دوستان عزیز برای دریافت این افزونه می توانید به لینک افزونه Clink – WordPress Link Manager مراجعه نمایید و فایل افزونه را دانلود نمایید و این فایل افزونه وردپرس را در بخش افزونه های پنل مدیریتی نصب نمایید و در ادامه فعال سازید تا به تنظیماتش دسترسی داشته باشید . افزونه Clink دارای یک پنل مدیریتی به نام تنظیمات همگانی می باشد که با استفاده از این بخش می توانید تنظیمات کلی را بر روی لینک های این افزونه را تعیین نمایید ، این تنظیمات بر روی تمامی لینک ها تاثیر می گذارد و اگر شما نمی خواهید این تغییرات بر روی همه ی لینک ها اعمال شود ، باید از طریق جعبه اطلاعات هر لینک ، تنظیمات مربوطه به هر کدام از لینک ها رو شخصی سازی نمایید ، همچنین یک مزیت دیگه ای که وجود داره شما می توانید از تعداد کلیک هایی که بر روی هر کدام از لینک ها شده است مطلع شوید و اگر هدف و برنامه ریزی دارید ، انجام بدهید .

یکی از مزیت هایی که این افزونه دارد ،امکان شخصی سازی slug مربوط به لینک ها است و نکته ای که در اینجا وجود دارد اینه که آدرس پیش فرض لینک هایی که توسط Clink ساخته می شوند به صورت name.com/clink/link-name می باشند و شما می توانید به راحتی در تنظیمات همگانی این افزونه عبارت clink را بر اساس نیاز خودتون تغییر بدهید . در ادامه می خواهم برای شما ویژگی ها و مزیت های بیشتری از این افزونه را معرفی کنم ، پس همراه با بخش انتهایی این آموزش وردپرس باشید .

مزایای افزونه وردپرس ریدایرکت لینک ها Clink

ساخت و مدیریت لینک های داخلی و خارجی غیر مستقیم
نشان دادن شمارش معکوس پیش از ریدایرکت به لینک مقصد
شمارش بازدید های هر لینک به طور جداگانه
تنظیمات نمایش یا عدم نمایش شمارش معکوس به طور جداگانه برای هر لینک
استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ برای همه لینک های بدون شمارش معکوس
همراه با فایل زبان و فونت فارسی Byekan برای کاربران ایرانی
…….

دوستان عزیز این افزونه ویژگی ها و مزایای بسیاری دارد که شما در هنگام کار کردن با این افزونه وردپرس در می یابید، که در اینجا من به چند مورد از آنها اشاره کرد. از همراهی شما دوستان سپاسگزارم با سری آموزش های وردپرس با ما همراه باشید

با ارزوی بهترینها  برای شما …