آگهی اینترنتی

یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغات در اینترنت آگهی اینترنتی است. این روش برای کسانیکه دارای وب سایت نیستند و می خواهند در اینترنت تبلیغات کنند بسیار مناسب است آنها می توانند شماره های تماس آدرس محل کسب و ایمیل خود را همراه با اطلاعات مناسب در این آگهی ارائه نمایند تا مشتریان بتوانند به سادگی آنها را پیدا کنند.

برای اینکه آگهی اینترنتی شما بیشترین تاثیر را داشته باشد نباید مدت دار باشد یا حداقل طولانی مدت باشد گاه یک صفحه آگهی بعد از سه ماه در گوگل گل می کند و حتی ممکن است این زمان  یک سال طول بکشد. بنابراین مدت نمایش تبلیغات بسیار مهم است و هر چه این زمان طولانی تر باشد بهتر است
نکته دیگری که در این نوع تبلیغ مهم است وب سایتی است که انتخاب می کنید این وب سایت باید دارای رانکینگ خوبی در گوگل باشد هر چه وب سایتی که در آن آگهی می دهید رانکینگ بیشتری داشته باشد شانس نمایش آگهی بیشتر است.

متن و گرافیک هم بسیار مهم است سعی کنید در وب سایتی آگهی دهید که به شما اجازه قرار دادن تصاویر گرافیکی را می دهد تصاویر در تاثیرگذاری تبلیغات شما نقشی اساسی بازی می کند. همینطور متنی که در این آگهی قرار می دهید بسیار مهم است این متن نباید خیلی کوتاه باشد اگر متن شما حداقل ۱۰ خط باشد بهتر است چون در رانکینگ این صفحه و در نتیجه نمایش آن تاثیر مثبت خواهد داشت. بنابراین وب سایتی را انتخاب نمایید که به شما اجازه دهد متن بیشتری در آگهی خود قرار دهید.