برای این که یک وب سایت کامل هم از نظر امکانات و هم از نظر ظاهر داشته باشید باید بر طراحی وب سایت تسلط داشته باشید یا حداقل بدانید که از هر تگ و یا خاصیتی چه زمانی باید استفاده کنید.به عنوان مثال برای طراحی ظاهر وب سایت اصولا از برنامه نویسی CSS استفاه می شود که آخرین نسخه آن CSS3 است  که امکاناتی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید خیلی راحتر و سریعتر به هدف خود برسید.به عنوان مثال در طراحی ظاهر نوشته ها باید نکاتی را بدانید که یکی از آن ها در این مطلب برای شما تشریح می کنیم:

خاصیت text-overflow :

خاصیت text-overflow تعیین می کند هنگامی که مقدار متن درون یک عنصر ، از اندازه و ظرفیت عنصر در بر گیرنده آن بیشتر باشد ، چگونه نمایش داده شود .
در این حالت مرورگر باید تعیین کند که ادامه متن چگونه نمایش داده شود .
این خاصیت معمولا برای عناصری مثل تگ تگ < div > یا تگ < p > به کار می رود .
نکته مهم : برای استفاده از این خاصیت حتما بایستی مقدار خاصیت overflow عنصر را بر روی مقدار hidden و مقدار خاصیت white-space را برابر با nowrap قرار دهید .

شکل کلی استفاده از این خاصیت به صورت زیر است :

;Syntax: text-overflow : value

;text-overflow : clip :مثال 

توضیح هر یک از موارد syntax :

value:

تعیین این پارامتر اجباری است .
این پارامتر تعیین کننده نحوه نمایش ادامه متن در عنصری است که مقدار متن درون آن از اندازش بیشتر است و نمی تواند متن را به صورت کامل نمایش دهد .
این پارامتر می تواند یکی از ۲ مقدار زیر را داشته باشد :
clip : این مقدار باعث می شود تا مرورگر متن را به اندازه ای که می تواند نمایش داده و ادامه آن را بریده و نمایش ندهد .
ellipsis : این مقدار باعث می شود تا مرورگر متن را به اندازه ای که می تواند نمایش داده و ادامه آن را به صورت نقطه چین … نمایش دهد . استفاده از این حالت توصیه می شود ، زیرا به کاربر می فهماند که متن ، ادامه دارد .

پشتیانی در مرورگر های مختلف :

این خاصیت در تمام مرورگر های مطرح پشتیبانی می شود . مرورگر IE از نسخه text-overflow به بعد ، مرورگر فایرفاکس از نسخه ۴ به بعد و مرورگر های کروم و اپرا نیز از این خاصیت پشتیبانی می کنند .