برای این که یم وب سایت کامل هم از نظر امکانات و هم از نظر ظاهر داشته باشید باید بر طراحی وب سایت تسلط داشته باشید یا حداقل بدانید که از هر تگ و یا خاصیتی چه زمانی باید استفاده کنید.به عنوان مثال برای طراحی ظاهر وب سایت اصولا از برنامه نویسی CSS استفاه می شود که آخرین نسخه آن CSS3 است  که امکاناتی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید خیلی راحتر و سریعتر به هدف خود برسید.به عنوان مثال در طراحی ظاهر نوشته ها باید نکاتی را بدانید که یکی از آن ها در این مطلب برای شما تشریح می کنیم:

خاصیت word-wrap :

خاصیت word-wrap در متون ، باعث می شود چنانچه یک کلمه طولانی بوده و به انتهای یک خط برسد ، به دو قسمت تبدیل شده و قسمت دوم آن به سطر بعدی نوشته منتقل شود .
به صورت پیش فرض ، چنانچه یک کلمه طولانی بوده و به انتهای یک خط برسد ، ادامه آن از شی در برگیرنده بیرون تر رفته و به سطر بعدی منتقل نمی شود .
از نظر من استفاده از این خاصیت می تواند یک مورد نادر باشد و عملا شاید کاربردی نداشته باشد . اما به هر حال در CSS 3 این امکان اضافه شده است .

شکل کلی استفاده از این خاصیت به صورت زیر است :

 

; Syntax: word-wrap : value

 

;  word-wrap : break-word:مثال

توضیح هر یک از موارد syntax :

value:

این پارامتر تعیین کننده نحوه عملکرد مرورگر در زمانی است ، که یک کلمه طولانی به انتهای سطر در نوشته رسیده و تعیین می کند آیا آن را به دو نیم کرده و ادامه را به سطر بعدی منتقل کند یا خیر .
این پارامتر می تواند یکی از ۲ مقدار زیر را داشته باشد :
normal : در این حالت ، چنانچه یک کلمه طولانی به انتهای یک سطر برسد ، مرور گر بدون هیچ گونه تغییری آن را نمایش داده و ممکن است از عنصر در برگیرنده خود نیز بیرون برود . در این حالت کلمه به دو نیم تقسیم نخواهد شد .
این مقدار ، مقدار پیش فرض مرورگر است .
break-word : در این حالت چنانچه یک کلمه طولانی به انتهای یک سطر برسد ، مرورگر آن را به دو قسمت تقسیم کرده و ادامه آن را به سطر بعدی نوشته منتقل می کند .

پشتیانی در مرورگر های مختلف :

این خاصیت در تمام نسخه های جدید مرورگر های مطرح پشتیبانی می شود .