سلام به شما دوستان عزیز امیدوارم که خوب باشید.در این پست می خوام شما رو با دنیای جدید وردپرس اشنا کنم افزونه فارسی سازی وردپرس wp parsidate کاری از تیم وردپرس فارسی برای تمامی وردپرس کاران جا داره همین جا ازشون تشکر کنیم بابت این افزونه خوبی که ارائه دادن.

شاید بتوان گفت وقتش شده که با وردپرس فارسی خداحافظی کنیم البته احتمالش وجود داره , با اومدن این افزونه دیگه نیازی به وردپرس فارسی نداریم این افزونه که wp parsidate نام داره قابلیت فارسی سازی و راستچین کردن وردپرس رو داره یعنی می تونید نسخه ی اصلی وردپرس منظورم وردپرس خارجی هستش به صورت انگلیسی نصب کنید و سپس افزونه فارسی ساز وردپرس wp parsidate رو نصب کنید تا وردپرس خارجی رو براتون به طور کامل فارسی کنه همچنین به صورت راستچین نمایش بده.
برخی ویژگی های افزونه فارسی سازی وردپرس wp persian date

اگر توجه کرده باشید وقتی نسخه ی انگلیسی وردپرس منتشر میشه بعضی وقت ها باید مدت زیادی رو منتظر نسخه ی فارسی بمونیم تا اماده بشه اما با این افزونه فارسی ساز می تونید وقتی نسخه ی انگلیسی منتشر شد وردپرس خودتون رو بروز کنید. قابلیت هایی چون شمسی سازی و فارسی سازی وردپرس رو انجام میده.

تا امروز برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در وردپرس از افزونه wp-jalali استفاده می کردیم که گاهی با مشکل مواجه میشدیم البته مدت ها بود که تغییری انچنانی نداشت و مشکلاتش همین طور کاربران رو اذیت می کرد اما با افزونه فارسی ساز می تون تاریخ همه ی بخش های وردپرس رو به شمسی نمایش داد ( داخل سایت , مدیریت , بخش نوشته ها و … )

برای دانلود این افزونه می تونید به لینک افزونه فارسی ساز وردپرس wp parsidate برید و افزونه رو از مخزن وردپرس دانلود نصب کنید.