• ابزارهای گوگل

گوگل مپ، گوگل ارث، گوگل تولبار، گوگل دسکتاپ و گوگل گجت از جمله ابزارهای گوگل هستن.
یکی از معروفترین ابزارهای گوگل نقشه ی گوگل هستش که می تونین از اون برای دیدن موقعیت آدرس یا در هنگام رانندگی برای پیدا کردن مسیر رفت و آمد به یه مکان استفاده کنین. گوگل ارث هم یکی از محصولات مرتبط با گوگل مپ هستش.
نوار ابزار گوگل یکی دیگه از افزونه های موجود برای کاربران فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر است. نوار ابزار دارای دکمه های قابل تنظیم است. هر دکمه یک عملکرد خاص رو نشون می ده که می تونه هر چیزی رو از مشاهده یک PageRank وب سایت تا ترجمه یک کلمه از یک زبان به زبان دیگه رو شامل بشه.
گوگل دسکتاپ یکی دیگه از برنامه های رایگان گوگل هستش. این برنامه به شما این امکان رو میده که کامپیوترتون رو همینطور که توی موتور جست و جوی گوگل به دنبال چیزی می گردید، سرچ کنید. شما همچنین می تونید گجت های گوگل رو دانلود کنید. اینها برنامه های کامپیوتری هستن که به صورت یکپارچه به دسکتاپ شما متصل می شن. هر گجتی کار متفاوتی انجام میده. گجت ها شامل ساعت، تقویم، خبرنامه و گزارش آب و هوا هستن.

• 15درصد از جست و جوهای روزانه جدید هستند

این بسیار فراتر از توانایی ذخیره سازی هر کدوم از هارد دیسکها و قطعا بزرگتر از ذخیره سازی تلفن همراه است! این در واقع بیش از ۱۶۰۰۰ بار بزرگتر از بزرگترین هارد درایو در دسترس مصرف کنندگان است. اما این نباید شگفت انگیز باشه. به هر حال صدها میلیارد صفحه وب در اون شاخص وجود دارن.