کنفرانس توسعه دهندگان گوگل (Google I/O 2017) روز ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد

اگر از علاقه‌مندان به اخبار مربوط به گوگل هستید، مسلما نمی‌خواهید رویداد گوگل I/O امسال را از دست بدهید. بنابراین بهتر است از همین حالا تاریخ ۱۷ می یا ۲۷ اردیبهشت را در تقویم‌ خود علامت‌گذاری کنید. گفته می‌شود که سکان اصلی این رویداد را تیم توسعه‌دهندگان اندروید گوگل در دست خواهد گرفت. این مراسم از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد. محل برگزارش کنفرانس مورد بحث سالن آمفی‌تئاتر شورلاین خواهد بود و با این حساب این دومین سالی است که گوگل از این محل برای رویداد Google I/O استفاده می‌کند.

 

انتظار می‌رود کل این کنفرانس حدودا دو ساعت طول بکشد که بیشتر این زمان به نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل اندروید اختصاص خواهد یافت. همان‌طور که احتمالا خبر دارید، گوگل اخیرا اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید O را منتشر کرده است. البته این بدان معنا نیست که کنفرانس یادشده شامل خبرهایی کسل‌کننده‌ است؛ چراکه روال کاری هرسال گوگل برای این رویداد به همین منوال بوده و مطمئنا اطلاعات و خبرهای جذابی در Google I/O امسال اعلام خواهد شد.

 

افزون بر آنچه گفته شد، انتظار داریم گوگل در مورد نسل بعدی گوگل‌هوم و احتمالا نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری گوگل‌پیکسل اطلاعاتی در کنفرانس امسال خود ارائه دهد. مثل همیشه باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم غول جستجوگرهای اینترنتی در I/O امسال چه مواردی برای طرفداران خود در نظر گرفته است.