در فوریه ۲۰۱۱ گوگل خبر بزرگی مبنی بر تغییرات الگوریتم در موتور جستجو بر روی اینترنت منتشر کرد. این تغییرات به منظور مجازات وب سایت هایی که دائماً در حال انتشار مطالب تکراری هستند ایجاد شده که این مطالب و محتوا بارها و بارها به اشکال مختلف نوشته شده اند.

من بارها مطالب آنلاین پر از هشدار جهت آگاهی بازاریابان اینترنتی و توسعه دهندگان وب سایت در این مورد دیده ام که البته در مورد چگونگی سرمایه گذاری صاحبان کسب و کارهای اینترنتی کوچک بر روی تغییرات الگوریتم گوگل نیز می باشد. این مقاله برای تمامی افرادی که کسب و کار آنلاین دارند مناسب می باشد.

– برندگان و بازندگان

تعداد زیادی بازنده وجود دارد که با وجود مجموعه ای از اطلاعات در حال تقلا برای یادگیری مطالب هستند تا بدانند چه اتفاقی در حال افتادن است. تا با ایجاد تغییر دوباره در استراتژی های خود راهی برای شکست دادن تغییرات گوگل پیدا کنند. این روش بسیار شبیه به ادامه جنگ بین دو روش رادار پلیس و سازندگان رادارهای ردیاب می باشد.

در این راه برندگانی نیز وجود دارند که موقعیت کلمه کلیدی مطالب آنها موجب افزایش ارتباط آنها با گوگل و الگوریتم های آن می شود. نگاهی به بخشی از مطلبی که از وب سایت wisetartupblog.com آمده بیاندازید که در اصل توسط systrix جمع آوری شده است.