related-post-hamyarwp-نمایش مطالب مرتبط در وردپرس

نمایش مطالب مرتبط در وردپرس

عزیزان سلام؛کاربران گرامی حال شماخوبه ؟ سلامت وشاد هستید؟ امیدورام که این چنین باشه که با مطالب اموزشی ماهمراه بمانید.امروز میخوام در مورد  آموزش نمایش دادن مطالب مرتبط را با Inline Related Posts در وردپرس کمی صحبت کنیم . پس با ما همراه بمانید.

امروزه قالب ها به گونه ای طراحی می شوند که در پایان هر نوشته ای اگر مطلبی مشابه در سایت وجود داشته باشد را به عنوان  به نمایش می گذارد تا کاربران مشتاق می توانند آن ها را نیز مطالعه کنند.
در وردپرس نیز چنین امکانی وجود دارد که یا در قالب به صورت طراحی شده در آمده و نمایش داده می شود یا اینکه می توان با کمک افزونه می توان این امکان را اضافه کرد. امروز به معرفی یکی از این افزونه ها که مطالب مرتبط را در پایین هر پست به نمایش می گذارد، می پردازیم.

افزونه ی Inline Related Posts

inline related post hamyarwp

افزونه را نصب و فعال می کنیم. حال می توانید به زیر منوی تنظیمات مراجعه کنید و گزینه ی “Inline Related Posts” را ببینید و تنظیمات را انجام دهید.

تنظیمات افزونه

اول از همه روی گزینه ی “Active” کلیک می کنیم تا افزونه فعال شود و تنظیمات آن آشکار شود.

حتما بخوانید  ۵ افزونه برای نشان دادن مطالب محبوب

style setting hamyarwp

Related text or Call-To-Action>> متنی که می توانید برای برای نمایش در بخش مشخص نمایش دهید.
Theme>> قالب هایی که می توانید برای پست های مشابه، تعیین کنید.( به شکل های مختلف موجود است)
Initial opacity %>> کیفیت های نمایش
دو گزینه ی بعدی برای تنظیمات سی اس اس است.

style setting1 hamyarwp

Insert in already existing posts>> با فعال کردن این گزینه، تنظیماتی نمایان می شود که می تواند این افزونه را برای پست هایی که در حال حاضر بر روی سایت موجود می باشند، فعال کند.
How many boxes per single post>> چه تعداد نوشته های مشابه را نمایش دهد؟
Only posts of last N. days>> تعداد روز هایی را مشخص میکنیم که افزونه میتواند از آن برای ارایه مطالب استفاده کند ، چنانچه این عدد را روی ۷ قرار دهیم ، افزونه حداکثر تا مطالب ۷ روز گذشته را نشان خواهد داد ، برای رفع این محدودیت میتوانید عدد ۰ را قرار دهید.
Interval between the boxes >> تعداد کارکتر متن مطلب را انتخاب میکنیم که مثلا بعد از ۲۴۰ کارکتر مطلب را پیشنهاد کند و یا بیشتر و کمتر از آن .

 

پس از این تنظیمات مشخص میکنیم که این مطالب در صفحات یا مطالب نشان داده شود که ما پیشنهاد میکنیم فقط گزینه “Use on post” را تیک دار کنید و فقط مطالب را در پست ها به مخاطب پیشنهاد کنید.

حتما بخوانید  نمایش مطالب مرتبط بدون پلاگین

Engine Settings

در بخش دیگر تنظیمات به قسمت “Engine Settings” می رسیم که این قسمت به خود شما مربوط است و میتوانید با استفاده از گزینه “Search similar posts” به افزونه دستور دهید تا برای مطالب پیشنهادی از تگ ها ، دسته بندی ها و یا هر دو آن برای معرفی یا پیشنهاد استفاده کند.

می توانیم نتیجه ی کار را در پایین پست ها مشاهده کنیم…

result of plugin hamyarwp

 

توجه!!! تمامی تم های موجود در این افزونه را نمی توانید استفاده کنید و برای نسخه ی پرمیموم می باشد.

امیدوارم از این مقاله استفاده کرده باشید