در گذشته نبود کارت‌های متصل به شبکه بانکی جهانی در ایران، مشکلاتی را برای برخی ایرانیان به وجود می‌آورد.
مسترکارت و ویزاکارت فیزیکی از جمله مشهورترین این کارت‌ها هستند که به دلیل تحریم بانکی آمریکا علیه ایران، در کشورمان قابل دریافت نبودند. کارت‌های اعتباری موجود در ایران که به نام عابر بانک شناخته می‌شوند، تنها در ایران قابل استفاده هستند و فرد دارای این کارت‌ها نمی‌تواند در سفرهای خارجی خود یا برای پرداخت‌های ارزی از این کارت‌ها استفاده کند.

در سال‌های اخیر شرکت ایرانیکارت با موفقیت توانسته است انواع کارت‌های اعتباری ویزا کارت و مسترکارت را در ایران برای مشتریان و کسانی که نیازمند کارت اعتباری هستند فراهم آورد. این شرکت همچنین با خدمات دیگر خود، توانسته راهگشای نقل و انتقالات مالی باشد.

ایرانی کارت

ویزا کارت‌ها و مسترکارت فیزیکی و انوع دیگر کارت‌های اعتباری ایرانی کارت می‌تواند راه گشای افرادی باشد که نیازمند پرداخت ارزی جهت تعیین وقت سفارت، هزینه دانشگاه‌های خارج از کشور و دریافت دیگر خدمات هستند. همچنین به وسیله این کارت‌های اعتباری، افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند بی نیاز از حمل پول نقد خواهند بود و می‌توانند وجه مورد نظر خود را به وسیله این کارت‌ها همراه ببرند.

ایرانیان به وسیله خرید ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی می‌توانند به صورت مستقیم بلیط پروازهای خارجی را به صورت اینترنتی خریداری کنند، به صورت مستقیم رزرو هتل آنلاین داشته باشند، هزینه اشتراک سایت‌های خارجی را پرداخت کرده و درآمدهای ارزی خود را نقد کنند.

ایرانی کارت

لازم به ذکر است سفارش انواع ویزا کارت‌ها و مستر کارت‌ها، در ایرانیکارت تنها با ارائه تصویر گذرنامه و بدون نیاز به حضور فیزیکی قابل انجام بوده و مستر کارت شما در کمتر از ۱۰ روز کاری با نام خودتان برای شما ارسال می‌شود!

دفاتر مرکزی ایرانیکارت در تهران و اصفهان فعالند و همچنین نمایندگی‌های ایرانیکارت در شهرهای ارومیه، قم، شیراز و بندرعباس حضور دارند که امکان مراجعه حضوری را برای مشتریان فراهم آورده است.

برای درخواست ویزا کارت و مسترکارت خود به این آدرس مراجعه کنید و با انتخاب کارت خود نسبت به ثبت سفارش آنلاین اقدام کنید.

ویزا کارت و مسترکارت فیزیکی از آنچه شما می‌پندارید به شما نزدیکترند!