چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

در جامعه امروز افراد و کسب و کارهای بسیاری هستن که هنوز وب سایت ندارن و از مزایای اون برای بازاریابی و تبلیغ استفاده نمی کنن٬افرادی هم هستن که وب سایت دارن اما از اون بهره نمی برن.می خوام چند دلیل براتون بیارم که اهمیت ساختن وب سایت رو بیان می کنه:

 

۱- حضور موثرتری می تونید تو بازار جهانی داشته باشین؛ وب سایت باعث بیشتر دیده شدن شما می شه چه در داخل کشور و چه در خارج از اون.با توجه به اینکه تعداد استفاده کننده های اینترنت هر روز و هر لحظه در حال افزایشه پس بهترین راه دیده شدن ٬ حضور در این دهکده گسترده و معرفی خودتون هست.من تضمین می کنم که این راه هم راحت تر و کم دردسر تر و هم کم هزینه تر از داشتن کارت ویزیت یا کاتالوگ می باشد.

۲- اطلاعات و خدماتتون رو خیلی گسترده تر از باقی راه ها در اختیار افراد قرار می دین؛تبلیغات کم هزینه تر و موثرتری می تونین داشته باشین ؛ به خصوص اگر که فقط به وب سایت بسنده نکنید و از باقی شبکه های اجتماعی هم بهره ببرین.

۳- با اینکه استفاده از اینترنت این روزها خیلی باب شده اما هنوز هم در ایران بازار بکری داره مخصوصا برای کسب و کارهایی که سنتی هستن و هنوز استفاده از این ابزار رو ضروری نمی دونن ؛ پس با بهره گیری از وب سایت یک قدم از بسیاری از رقبای خود جلوترین.

۴- از طریق وب سایت می تونین به صورت آنلاین و هم زمان با مشتریان و کاربرانتون ارتباط داشته باشین و جوابگوی مشکلات و سوالاتشون باشین٬ هم چنین می تونین با این کار بسیاری از خدمات و پیشنهادات رو هم به صورت آنلاین ارائه کنید تا دیگر نیازی به پاسخگویی های تلفنی در ساعات محدود نباشه.

۵- با استفاده از این ابزار می تونیم از نظرات کاربران و مشتریان خود با خبر بشیم و با توجه به نظرسنجی ها و آمار بازدید افراد از وب سایت برنامه های آینده منظم تری خواهیم داشت.