سلام کاربران عزیز ، امیدوارم که حال شما خوب باشه ؟! و سلامت و شاد بااموزشهای ما که در زمینه جوملا میباشد همراه باشید کاربران عزیز امروز میخوام در مورد پلاگین اضافه کردن موقعیت و تبلیغات بین پست جوملا ۳ براتون اموزش بدم امیدوارم  که برای شما مفید واقع گردد.

​وب سایت های زیادی روی جوملا به صورت محتوا محور درست می شوند و به کار خودشان ادامه می دهند . خوب این وب سایت ها بعد از چند مدت نیاز به کسب درامد دارند چه بهتر که این درامد بین پست ها در بیاید یا برای مثالی دیگر می توان به وب سایت های خبری اشاره کرد که مدیران آن ها همیشه در بین پست ها نیاز به موقعیت دارند تا برخی از موضوعات داغ یا اطلاع رسانی نسبت به نویسنده یک مطالب داشته باشد.

اگر توجه کرده باشید این فقط مثالی کوچک از کاربرد این پلاگین می باشد و شما بر اساس نیاز خودتان در سایت و همینطور ایده پردازی های زیبا که به نفع سئو سایت هست می توانید به صورت های مختلف از این افزونه بهره ببرید .

افزونه تبلیغات بین پست چطور کار می کند ؟

این پلاگین به سادگی هرچه تمام تر راهکاری پیدا می کند برای جا باز کردن بین مطالب وب سایت شما . خوب باید توجه کنید که کمی خلاقیت نیز نیاز دارد . به عنوان مثال شما می توانید یک بار بشمارید که چند کلمه قبل از ادامه مطالب همیشه درج می کنید و بعد از شمارش می توانید به سادگی در بخش مدیریت پلاگین و افزونه SCAds مشخص کنید افزونه بعد از چند کلمه موقعیت مناسب را قرار بدهد.

برای سازمان دهی بهتر این افزونه دستوری در پلاگین قرار گرفته است که بعد از بسته شدن  </p> موقعیت مذکور قرار می گیرد که خللی در بین پست های شما ایجاد نکند
افزونه هیچ محدودیتی در نمایش ماژول ها در بین پست ندارد فقط کافیست شما موقعیت ماژول را به نام  sc_position  قرار بدهید و بعد به سادگی از به نمایش در آمد ماژول در بین پست لذت ببرید.

توجه داشته باشید بعد از نصب پلاگین حتما آن را در مدیریت پلاگین ها فعال نمایید.