همیشه این سوال برای وب مسترها وجود دارد که واقعاً گوگل از چه روشی برای ارتقاء سایت به رتبه اول استفاده می کند و کدام روش سئو در بین ده ها روش سئو دیگر مؤثرتر است.

آیا سایت های رتبه اول گوگل از لینک بیلدینگ بهتری نسبت به ما استفاده کرده اند؟ آیا تعداد بک لینک های آنها بیشتر است؟ آیا از سرور بهتری استفاده کرده اند؟ آیا دامنه آنها از ابتدا بهتر بوده (از نظر نام)؟ آیا تعداد صفحات سایت آنها بیشتر است؟ آیا سایت آنها دارای قدمت بیشتری نسبت به سایت ما می باشد؟ و ده ها سوال دیگر که در ذهن هر وب مستری ممکن است خطور کند.

اینکه جدیداً گوگل برای ارتقاء سایت ها به صفحه اول از الگوریتم های پیچیده تری استفاده می کند هیچ شکی وجود ندارد ولی باید گفت که دست یافتن به رتبه اول همچنان دست نیافتنی نیست و همانطور که گوگل الگوریتم خود را بهبود می بخشد، ما نیز باید کیفیت روش های سئو خود را بهبود ببخشیم.

رتبه اول گوگل

هرچه زمان می گذرد دست یافتن به رتبه اول گوگل سخت تر می شود و دلیل آن بیشتر شدن رقابت است نه اینکه گوگل الگوریتمی را استفاده می کند که ما نمیدانیم و نمی توانیم به آن دست یابیم.

گوگل همچنان به دنبال سایت های با کیفیت است و این روزها مفهوم کیفیت معنای جدی تری به خود گرفته. بله کافیست کیفیت سایت خود را بالاتر ببرید. از لینک های با کیفیت تری نسبت به قبل استفاده کنید. ساختار سایت خود را بهبود ببخشید و دسترسی کاربر را به صفحات آن راحت تر کنید. تعداد صفحات سایت خود را با اضافه کردن صفحاتی که برای مخاطبانتان جذاب هستند افزایش دهید. از هاست بهتری استفاده کنید و …

شما هم مانند گوگل مرتب باید در حال بهبود کیفیت باشید. بیشتر به دنبال بهبود سایت خود باشید تا روش های سئو خارج از سایت.

و در خاتمه یک روش تضمینی و مؤثر را به شما می گویم و آن ایجاد محتوای بکر و تازه و جدید در سایت با در نظر گرفتن سئو داخل سایت است. با ایجاد محتوای مرتبط با موضوع سایت و کلمات کلیدی مطمئن باشید به صفحه اول و حتی رتبه اول گوگل دست خواهید یافت و از بازدیدهایی که سایت شما از صفحه اول کسب می کند به کسب و کارتان رونق خواهید بخشید.