هزینه راه اندازی وب سایت

    سایز فونت کم کردن سایز فونت افزایش سایز فونت برای نظر دهی اولین باشید

    1
    2
    3
    4
    5

رتبه ۵ در ۱ رای از ۱ تا ۵

تعیین میزان هزینه یک وب سایت یکی از پرطرفدارترین سوالها در دنیای طراحی وب است. حتی در حال حاضر، با میلیون ها وب سایت آنلاین، هیچ فرمول جادویی برای محاسبه هزینه وب سایت جدید یا هزینه طراحی مجدد وجود نداره اما خب یک برآورد هزینه تقریبی میشه برای راه اندازی وب سایت داشت. برای این مقاله، تیم دارکوب که از طراحان حرفه ای وب، توسعه دهندگان و متخصصان جستجوگرها بهره منده با تجربه ۱۵ ساله و بررسی های مکرر برخی از مهم ترین عوامل رو براتون جمع آوری کرده.

اول از همه بدونید چی از وب سایت می خواید؟ یعنی چه انتظاراتی ازش دارید یا اینکه دقیقاً چه نیازهایی رو می خواید برطرف کنه؟ این موضوع و دونستنش به هزینه هایی که پرداخت می کنید خیلی کمک می کنه و دقیقاً مشخص می کنه که هزینه های اولیه شامل چه مواردی میشه. موضوع سایت در هزینه ها خیلی موثره، مثلاً اگه فروشگاه اینترنتی کوچیکی دارید، اصلا نیازی به پرداخت هزینه زیادی نیست و می تونید از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) رایگان استفاده کنید مثل وردپرس. البته این رو هم بگم که هر چقدر برای وب سایت هزینه کنید در آینده ای نه چندان دور مبلغی به مراتب بیشتر بهتون برمیگرده.

اما اگه دنبال یک وب سایت جامع و هدف دار با فروشی موفق هستید پیشنهاد می کنم این سوال ها رو از خودتون بپرسید؛ چه نوع وب سایتی مد نظر شماست؟ چه محصولی می خواید به فروش برسه؟ مشتری ها و رقیباتون چه افرادی هستن؟ و از این قبیل سوال ها که به شما یک دید کلی از وب سایت میده.