سلام دوستان عزیز
امروزه مشاهده می شود که صنعت نرم افزار به سرعت در حال رشد است و فرصت های شغلی جدید و بسیاری را پیش رو می آورد.
صنعت طراحی وب سایت در گذشته ها ،ایجاد یک صفحه استاتیک ، قرار دادن هدر و همچنین درج متن و تصاویری در صفحه بود.همچنین افراد در گذشته بسیار کم از اینترنت استفاده می کردند .

اما در شرایط امروزی طراحی وب سایت که فعالیت آنلاین افراد یک بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شده است ،که افراد برای بدست اوردن اطلاعات و برقراری ارتباط با دیگران و همچنین برای سرگرمی از اینترنت استفاده می کنند. تولید کنندگان و شرکت های بزرگ نیز همواره در حال ارائه ابزارها و تکنولوژی های خلاقانه ای می باشند،برای مثال فیس بوک ،توییتر ، گوگل در حال ارائه خدمات به بیش از یک میلیارد نفر می باشند.پس طراحی وب سایت در حال حاضر خیلی با طراحی وب سایت در گذشته فرق می کند و شما لازم است با دقت تمام به طراحی وب سایت برای کسب و کار بپردازید.

مشکلات موجود در بازار طراحی وب سایت

  •  نرم افزارها و سیستم های مدیریت محتوا رایگان
  • برنامه نویسانی که برنامه ها و خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار سایرین قرار می دهند
  • مشتریانی که می خواهند قیمت ها کاهش بیابد

این مشکلات فقط در ایران نیست ،بلکه شرکت گوگل با ارائه سیستم عامل رایگان آندروید ،در رقابت با محصولات گران قیمت اپل و مایکروسافت قرار گرفت.این رقابت ها و همچنین استقبال افراد نشان می دهد که بازار طراحی وب سایت همچنان در حال گسترش می باشد و هرگز از رونق نخواهد افتاد.
اگر دقت کرده باشید شرکت های بسیاری در حال ارائه خدمات طراحی و سایت می باشند و بخش عمده ای از این بازار در دست برنامه نویسان ماهر و باتجربه می باشد و برنامه نویسانی که تازه وارد هستند ،کاراهای راحت و ارزان قیمتی را بر عهده می گیرند و در همین جا هم رقیبان بسیاری وجود دارد!!!!

پس برای اینکه فعالان این صنعت بخواهند که از این دور رقابت بیرون نشوند بایستی ایده های جدید و خلاقانه ای را ارائه بدهند و نبایست به دنبال ایجاد ابزارهای بی کیفیت باشید!!! امروزه استفاده از جوملا و همچنین وردپرس به اندازه ای گسترش یافته است که برنامه نویسانی هستند که وب سایت هایی را با قیمت های مناسب و یا حتی رایگان ایجاد کنند و در اختیار سایرین قرار دهند ،پس شما دوستان عزیزی که می خواهید وارد این صنعت بسیار عظیم شوید بایستی حرفی برای گفتن داشته باشید و بتوانید خوب بدرخشید. برای کسب درآمد بیشتر باید موفق تر و بهتر عمل کنید و اگر نمی توانید به در آمد کم خود از این صنعت رضایت بدهید اصلا وارد این بازار نشوید.

دوستان عزیز از همراهی شما صمیمانه متشکرم