ساخت وبلاگ جدید در شبکه Quora
برای ساخت یک وبلاگ Quora جدید برای سایت یا وبلاگ خود شما نیاز به یک حساب کاربری در این شبکه مجازی دارید که اگر تا کنون اقدام به ایجاد این حساب نکرده اید با مراجعه به صفحه Quora Signup و استفاده از حساب فیس‌بوک، توییتر، گوگل و یا آدرس ایمیل خود به سادگی یک حساب کاربری جدید بسازید. سپس با ورود به حساب کاربری خود در این شبکه مجازی و مراجعه به آدرس https://www.quora.com/blog/add با صفجه ای همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد که در آن اطلاعات پایه مربوط به وبلاگی که قصد دارید آن را ایجاد کنید پرسیده می شود.

qu

برای سئو بهتر و افزایش تعداد دنبال کنندگان وبلاگ خود در این شبکه مجازی پیشنهاد می کنیم در قسمت Topics سعی کنید تمامی موضوعات مربوط با فعالیت سایت یا وبلاگ خود را انتخاب کنید تا موتورهای جستجوگر با دنبال کردن این لینک ها در صفحه اصلی وبلاگ شما در Quora با موضوع فعالیت کاری شما بهتر آشنا شوند و همچنین آخرین نوشته Blog شما نیز به کاربرانی که به این موضوع ها علاقه دارند نمایش داده شود.
پس از پر کردن فرم نمایش داده شده در صفحه اول بر روی دکمه آبی رنگ Create Blog در پایین صفحه کلیک کنید تا به صفحه تعیین تصویر Blog اختصاصی خود و تعیین رنگ بندی وارد شوید. در این صفحه نیز همانند تصویر زیر با انتخاب یک لوگو و یا تصویر برای وبلاگ خود و انتخاب رنگ بندی طرح اصلی وبلاگ خود کار ساخت Quora Blog شما به پایان رسیده است و با کلیک بر روی دکمه Write Post می توانید اولین نوشته خود را با استفاده از این وبلاگ ارسال کنید.
در نهایت آدرس وبلاگ شما در این سرویس چیزی شبیه به http://cms.quora.com خواهد شد که دیگر کاربران با مراجعه به آن و عضویت توانایی دنبایل کردن آخرین نوشته شما را خواهند
داشت.