ماژول جدیدی به نام لینک برای تلفن‌های سری موتو زد طراحی شده است که به کاربر اجازه می‌دهد از گوشی هوشمند خود مانند یک دستگاه واکی تاکی استفاده کند.
یکی از کمپانی‌هایی که به‌خوبی توانست از قابلیت ماژولار در محصولاتش استفاده کند موتورولا بود. این کمپانی، گوشی‌های هوشمندی از سری موتو زد عرضه کرده که در پشت آن‌ها از طراحی ماژولار استفاده شده است و کاربران می‌توانند ماژول‌هایی به نام موتو ماد را به گوشی هوشمند خود متصل و از قابلیت‌های آن استفاده کنند.

آخرین ماژولی که به‌زودی قرار است عرضه شود، لینک نام دارد. این ماژول امکانی برای گوشی هوشمند فراهم می‌کند تا مانند یک واکی تاکی عمل کند و به کاربر اجازه دهد با کاربران دیگری که نزدیک به وی هستند و از این ماژول در تلفن هوشمندشان استفاده می‌کنند، ارتباط برقرار کند.

رادیوی لینک می‌تواند تا ۵ مایل را پوشش دهد و از ۲۲ کانال، اس‌ام‌اس و جی‌پی‌اس پشتیبانی کند. روی این ماژول از یک دکمه استفاده شده است تا بتوان با کد مورس، پیام‌های اضطراری ارسال کرد. امکانی نیز فراهم شده است تا کاربر بتواند با رادیوهای دوطرفه که توسط سازندگان دیگر ساخته شده‌اند نیز از طریق درگاه‌های RoIP ارتباط برقرار کرد.

این ماژول دارای باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و تا ۲۰ ساعت روی حالت استندبای به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت. با وجود اینکه گفته‌ می‌شود ماژول جدید برای استفاده در سری گوشی‌های موتو زد طراحی شده است، اما بر اساس گزارش سازنده این ماژول، می‌توان از آن روی دستگاه‌هایی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند استفاده کرد. فروش این ماژول  از طریق Indiegogo با قیمت ۹۹ دلار آغاز شده است.