حدوداً ۸ ماه پیش کمپانی فرانسوی آلکاتل از تلفن هوشمندی با نام IDOL 4S رونمایی کرد، حال به گذشت این مدت، روز گذشته این کمپانی نسخه جدید و بروز شده این تلفن هوشمند را معرفی کرد که در نسخه جدید این محصول شاهد سخت افزاری قدرتمند و البته سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل به جای سیستم عامل اندروید هستیم. جهت آشنا بیشتر با نسخه ویندوزی گوشی هوشمند IDOL 4S در ادامه با ما همراه باشید.

تقریباً ۸ ماه پیش شرکت آلکاتل که مدتی است تحت برند چینی TCL در حال فعالیت می باشد از تلفن هوشمند بالارده ای با نام IDOL 4S رونمایی کرد. این محصول یک گوشی هوشمند بالارده و در واقع پرچمدار گوشی های هوشمند این کمپانی محسوب می شود. روز گذشته این کمپانی از نسخه دیگری از این محصول رونمایی کرد که تحت سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل می باشد و علاوه بر این سخت افزار قدرتمند تری برای این نسخه جدید در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی گوشی هوشمند IDOL 4S ویندوزی به شرح زیر می باشد:

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی از نوع امولد
پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس کاری ۲٫۳ گیگاهرتز
۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقاء تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی سلفی
مجهز به سنسور اثر انگشت خوان
مجهز به درگاه ارتباطی یو اس بی نوع سی
باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع نسخه ۳٫۰
سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل

از جمله بخش های ارتقاء یافته این تلفن هوشمند می توان به پردازنده مرکزی و گرافیکی قوی تر، حافظه ی رم و حافظه ی داخلی بیشتر و دوربین پشتی قوی تر اشاره کرد. البته صفحه نمایش نسخه ویندوزی نسبت به نسخه اندرویدی کاهش پیدا کرده و از QHD به FHD تبدیل شده است.

نسخه ویندوزی گوشی هوشمند IDOL 4S کمپانی آلکاتل از تاریخ دهم ماه نوامبر به قیمت ۶۴۹ دلار روانه بازار خواهد شد.