بالاخره بعد از ماه ها اخبار و شایعات مختلف، شب گذشته کمپانی شیائومی از پرچمدار جدید فبلت های خود با نام Mi Note 2 رونمایی کرد و همان طور که براساس شایعات اعلام شده بود، این فبلت مجهز به صفحه نمایش خمیده می باشد.جهت آشنایی بیشتر با فبلت می نوت ۲ در ادامه با ما همراه باشید.

مدتی بود که وبسایت های اخبار تکنولوژی درباره پرچمدار بعدی فبلت های کمپانی شیائومی حرف می زدند و شایعاتی نیز منتشر شده بود که خبر از خمیده بودن این فبلت می داد. شب گذشته کمپانی شیائومی با معرفی فبلت پرچمدار خود با نام Mi Note 2 به تمام این شایعات خاتمه داد و مشخص شد که این فبلت واقعا به یک صفحه نمایش خمیده مجهز شده. محصولی که هم از نظر امکانات و هم از نظر ظاهری آمده تا رقیب فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ باشد که به خاطر اخبار مربوط به انفجار های این فبلت، نتوانست فروش خوبی را برای سامسونگ رقم بزند.

شیائومی می نوت ۲

مشخصات فنی فبلت Mi Note 2 شیائومی به شرح زیر می باشد:

صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی خمیده با رزولوشن فول اچ دی
پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس کاری ۲٫۳۵ گیگاهرتز
عرضه دو نسخه با ۴ گیابایت حافظه ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع UFS 2.0
دوربین ۲۲٫۵ مگاپیکسلی در پشت مجهز به فلش LED دوگان به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی
پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان و ارتباط شبکه ۴G
فریم آلومینیومی و بدنه شیشه ای
مجهز به حسگر اثر انگشت خوان و درگاه یو اس بی نوع سی
ابعاد ۱۵۶٫۲ در ۷۷٫۳ در ۷٫۶ میلی متر و وزن ۱۶۶ گرم
باتری ۴۰۷۰ میلی آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع ۳٫۰
رنگ بندی مشکی، طلایی و نقره ای
سیستم عامل اندروید ۶٫۰

قیمت تعیین شده برای نسخه های مختلف این فبلت به شرح زیر است:

قیمت نسخه ۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی ۴۱۳ دلار
قیمت نسخه ۶ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی ۴۸۷ دلار
قیمت نسخه ۶ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی با قابلیت پشتیبانی از ۳۷ باند جهانی LTE برار با ۵۱۶ دلار

نسخه آخری فبلت Mi Note 2 برای بازار جهانی می باشد تا کاربرانی که در کشور های دیگر این فبلت را تهیه می کنند بدون مشکل بتوانند از اینترنت ۴G LTE محل زندگی خود استفاده نمایید. کمپانی شیائومی در خصوص زمان عرضه این محصول چیزی اعلام نکرده است.