مایکروسافت در کنفرانسی که چهارم آبان ما برگزار کرد، طبق قرار قبلی و اخبار منتشر شده، از نسخه ۲۰۱۶ لپ تاپ سرفیس بوک رونمایی کرد. این لپ تاپ از نظر سخت افزاری نسبت به نسل پیشین خود تغییرات چشم گیری دارد. جهت آشنایی بیشتر با Surface Book 2016 در ادامه با ما همراه باشید.

حدوداً یکسال پیش بود که مایکروسافت در کنار معرفی پرچمداران گوشی های هوشمند خود با نام لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ XL، از نخستین لپ تاپ این کمپانی با نام سرفیس بوک رونمایی کرد که از امکانات فوق العاده و صفحه نمایش لمسی برخوردار بود. حال با گذشت این مدت، این کمپانی در کنفرانس خبری که در چهارم آبان ماه برگزار کرد نسخه ۲۰۱۶ این لپ تاپ را معرفی کرد. سرفیس بوک جدید با نام Surface Book i7 معرفی شده و از نظر ظاهری تفاوتی با نسل پیشین خود ندارد، اما از نظر سخت افزاری از سخت افزار قدرتمندی برخوردار می باشد به طوری که می توان این سرفیس بوک را یک لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفت.

سرفیس بوک ۲۰۱۶ مایکروسافت

مشخصات فنی لپ تاپ سرفیس بوک ۲۰۱۶ به شرح زیر می باشد:

صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچی لمسی
پردازنده Core i7 نسل ششم اسکای لیک اینتل
پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 950M
در سه نسخه با حافظه های داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ و یک ترابایت از نوع SSD
حافظه ی رم تا ۱۶ گیگابایت
عمر باتری ۱۶ ساعت

این لپ تاپ در سه نسخه با حافظه های داخلی و حافظه رم مختلف به بازار عرضه می شود. قیمت نسخه های مختلف لپ تاپ سرفیس بوک جدید از ۲۳۹۹ دلار تا ۳۲۹۹ تعیین شده است. تاریخ عرضه این لپ تاپ دهم ماه نوامبر اعلام شده است.