سلام به دوستداران ورپرس امیدوارم حالتون خوب باشه در خدمتتون هستیم با آموزش فعال کردن قابلیت ثبت نام در وردپرس , شاید شما هم دوست داشته باشید برای سایت وردپرسی خودتون قابلیت ثبت نام قرار بدید ( عضویت ) و کاربرانتون تو سایتتون ثبت نام کنن , اگه تا امروز این موضوع رو نمی دونستید که چجوری باید قابلیت ثبت نام رو در وردپرس فعال کرد یا شاید برای این امکان افزونه لازمه یا نه ؟

نه افزونه ای لازم نیست کافیه به قسمت تنظیمات وردپرس برید ( در پیشخوان گزینه ی تنظیمات ) در بخش زیر منوی تنظیمات گزینه های دیگه ای هم وجود داره برای فعال کردن ثبت نام به تنظیمات همگانی برید مثل تصویر زیر :

همون طور که در تصویر می بینید مرحله ی یک قسمت تنظیمات ( همگانی ) و مرحله ی دوم باید تیک گزینه ی عضویت رو بزنید. خسته نباشید حالا تنظیمات رو ذخیره کنید و از مدیریت سایت برید بیرون ( خارج بشید ) و به صفحه ی  login سایتتون برید , میبینید که یه گزینه به اسم نام نویسی به اون قسمت اضافه شده.

خوب افزونه های زیادی هم برای ایجاد زیبایی در قسمت ثبت نام و برگه ی نام نویسی وردپرس وجود داره که می تونید برای حرفه ای تر شدن بخش ثبت نام  می تونید از این افزونه ها استفاده کنید.