طراحی سایت پزشکی

موضوع یک سایت پزشکی، عمدتا ارتباط پزشکان با بیماران و همچنین رزواسیون آنلاین می باشد. در طراحی یک سایت پزشکی موارد پایه ای زیر می تواند در نظر گرفته شود:

–    ارتباط پیامی، کلامی، صوتی و تصویری میان پزشکان و بیماران

–    امکان رزواسیون آنلاین و پرداخت وجه ویزیت

–    امکان ثبت نام پزشکان دیگر در سایت و استفاده از امکانات آن نظیر ارتباط با بیماران، تعیین وقت ویزیت، پرداخت وجه، جستجوی پزشک و موارد دیگر.

–    امکان جستجو پزشکان برای بیماران و بازدیدکنندگان وب سایت بر اساس نام پزشک، تخصص، نوع بیماری، نام بیماری، استان، شهر و کشور، هزینه ویزیت، جنسیت پزشک، نام بیمارستان و دیگر موارد.

–    امکان ثبت تصویر پزشکان در سایت

–    امکان ثبت پرونده پزشکی بیماران در سایت برای بازیابی و ارجاع توسط پزشکان و بیماران و همچنین پیگیری توسط شماره پرونده

–    بخش مقالات دسته بندی شده پزشکی و آموزشی وب سایت.

–    امکان رتبه دهی به پزشکان توسط کاربران و بیماران و همچنین توسط تیم کارشناس سایت

–    امکان نمایش مشخصات و رزومه کاری پزشکان جستجوی شده.

–    پنل کاربری برای پزشکان سایت برای در ارتباط بودن با بیماران، ثبت پرونده های پزشکی، مشاهده ساعات رزرو شده توسط بیماران، مشاهده و کار با تقویم پزشکی، ارتباط با پزشکان دیگر، و دیگر موارد.

–    پنل کاربری برای بیماران وب سایت برای رزرو پزشکان، مشاهده پرونده های پزشکی خود، ارسال فایل و اسکن برای پزشکان، ارسال مستندات تعیین هویت بیمار، و همچنین دریافت فایل و اسکن از پزشک یا بیمارستان، پرداخت وجه، ارتباط متنی، کلامی، صوتی و تصویری با پزشکان و دیگر موارد.

اینها تنها می تواند بخشی از امکاناتی باشد که یک سایت پزشکی می تواند داشته باشد. برای ارائه مشاوره بهتر، شما می توانید از طریق تلفن با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما به پرسش های شما پاسخ دهند.