:: ساخت سایت سومین گام مربوط به طراحی سایت
سومین گام مربوط به طراحی سایت، ساخت نام دارد که شامل مراحل طراحی گرافیکی سایت ،  استفاده از شیوه نامه های آبشاری (CSS) و XHTML معتبر و صحیح ، برنامه نویسی و آماده سازی نرم افزار مدیریت سایت ، پیاده سازی عناصر عملکرد ، طراحی و نظم داده ها و بانک اطلاعاتی ، انجام آزمایشات اولیه، برطرف کردن باگ های احتمالی ، استقرار و در نهایت در دسترس قراردادن وب سایت می باشد.
برای بهره برداری موثر از طراحی سایت انجام شده، گسترش و پیشبرد یکی از مهمترین مواردیست که بعد از استقرار وب سایت صورت می گیرد که خود شامل ۵ مرحله ی ایندکس کردن صفحات در موتورهای جستجو، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ، اطلاع رسانی از طریق کمپین های بازاریابی ایمیلی، تحقیقات برای کلمات کلیدی و بازبینی در آنها، بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

حال با آنچه در این مطلب و مطالب قبلی که به صورت مختصر به مراحل طراحی سایت اشاره شده می توانید به درستی برای طراحی سایت خود، بهترین شرکت را پیدا کنید. اما به یاد داشته باشید، برای تغییر طراحی گرافیکی و ظاهری وب سایت خود همیشه می توانید اقدام کنید، ولی آنچه با تغییر شما را به چالش های فراوان و افول فروش از طریق وب سایت و از بین رفتن صفحات ثبت شده وب سایت شما در موتورهای جستجو می شود، مراحلی است که در بالا به وضوح برای شما شرح داده شد