بهینه سازی معنای کلیه فعالیت هایی است که بر روی یک سایت و خارج از سایت انجام می شود تا موتورهای جستجو بتوانند رتبه بهتری به آن سایت داده و در نتایج جستجو با کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت در رتبه های اول قرار دهد. سئو شامل دو بخش onsite و offsite می گردد.

روش های بهینه سازی داخلی سایت شامل اصلاح متاتگ ها، اصلاح و بهینه سازی مطالب براساس استانداردهای الگوریتم موتورهای جستجو بالاخص گوگل، بهینه سازی مدیاها، بهینه سازی لینک ها و …. می گردد.

روش های بهینه سازی خارج از سایت شامل لینک بیلدینگ، درج مقالات مرتبط در سایت های مرتبط و لینک به وب سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی برای افزایش اعتبار یا اوتوریتی سایت می شود.

بهینه سازی لینک های داخلی به معنای استفاده از لینک های دوستار موتورجستجو است و منظور از لینک هایی است که در آن از علامت ها استفاده نشده باشد و دارای معنا باشند.

بهینه سازی عکس ها شامل کم حجم کردن آنها تا حد ممکن و در عین حال حفظ کیفیت عکس، داشتن توضیح و عبارت جایگزین می باشد. استفاده از عکس بجای متن تأثیر بیشتری در نتایج جستجو داشته و مخاطب نیز با نگاه کردن به عکس های مرتبط درک بهتری از موضوع سایت شما خواهد داشت. در برخی از مقالات تأثیر یک عکس را برابر با ۱۰۰۰ کلمه متن می دانند.

سئو و بهینه سازی سایت و سئو کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک هدفمند و جذب مخاطب و بهبود کسب و کار. بکارگیری تکنیک های جدید سئو کلاه سفید به صورت تضمینی برای کلمات پرترافیک. سئو سایت شرکتی، سئو چت روم، سئو فروشگاه، بهینه سازی ساختار سایت و بهبود سرعت بارگذاری سایت، بهینه سازی ساختار اجزاء سایت شامل عکس ها و مطالب، ارائه خدمات لینک بیلدینگ و درج وب سایت در دایرکتوری های جهانی.