راهکارهای پیشنهادی بازاریابی جاذبه ای:

 

یکی از روشهایی که عموما برای بازاریابی جاذبه ای پیشنهاد میشه استفاده از وبلاگ برای تولید محتواست. اگه شما برای کسب و کارتون یه وبلاگ داشته باشید و به طور منظم محتوای جذاب در اون قرار بدین برای سئوی سایتتون بسیار مفید بوده و باعث میشه مخاطبان زیادی رو جذب کنید.

راه های دیگه ی بازاریابی جاذبه ای مثل وبینارها، اینفوگرافیکها، کتابهای الکترونیکی برای جذب مشتریان و کمک به اونها استفاده میشه. کاملا مشخصه که هر کسب و کاری ویژگی های خاص خودش رو داره و استراتژی های بازاریابی جاذبه ای با توجه به اونها متفاوت است.

 

با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد می تونیم بیشتر به این موضوع برسیم که آدما دوست دارن حق انتخاب داشته باشن و در تصمیم گیری دخیل باشن. پس واضحه که نمی تونیم به زور ازشون بخوایم که کاری رو انجام بدن ولی می تونیم تا جایی که امکان داره بر اساس خواسته هاشون عمل کنیم و تلاش کنیم که محصولات یا خدمات ما تصمیم نهایی اونها باشه که همون طور که گفتیم بهترین راه اون تولید محتواست. اگه توی تولید محتوا هم مشکل دارید اصلا نگران نباشید می تونید با کارشناس های دارکوب تماس بگیرید و این کار رو به ما بسپارید.