:: تفاوت قیمت طراحی در شرکت های طراحی سایت
براستی چرا قیمت ها و تعرفه های طراحی سایت اینقدر متفاوت هستند ؟!
معمولا قیمت پایین در هر تجارتی حرف اول را می زند، اما در شرایط یکسان !
سطح توانایی های شرکت طراح سایت بر کیفیت خروجی بسیار تاثیر گذار است و کیفیت طراحی سایت، کیفیت خدمات پشتیبانی، تعهد کاری و خروجی از عواملی هستند که در قیمت طراحی سایت تاثیر مستقیم دارند. برخی از افراد یا شرکت های سودجو با استفاده از نرم افزارهای آماده مخصوصا open source باعث بوجود آمدن آشفته بازاری در بین شرکت های طراحی سایت شده اند و این خود موجب گشته مشتریان قیمت های حقیقی را ندانند و بدون دانش فنی به اینگونه شرکت ها مراجعه کنند که در نهایت از انتخاب خود نادم گردند.
براستی تا به حال از خود پرسیده ایم که سایت هایی که هک می شوند و مورد حمله قرار می گیرند چه سایت هایی هستند ؟
آیا می دانید طبق آمار بدست آمده ۸۵ درصد از پروژه های نرم افزاری به سرانجام نمی رسند؟
آیا می دانید ۸۰ درصد از سایت هایی که به سرانجام می رسند مورد پسند مشتریان نیستند ؟
باید این واقعیت را دریابیم که اکثر مشتریان اطلاعات کافی از تفاوت های فنی و خدماتی ندارند و به طراحی سایت مانند خرید یک کالا می نگرند که این باعث می شود به هدف خود دست نیابند . . .
یرای مثال یک از ویژگی های بسیار مهمی که معمولا سفارش دهندگان طراحی سایت آن را در نظر نمی گیرند و بسیار روی کیفیت فنی سایت و قیمت تمام شده طراحی سایت تاثیر می گذارد طراحی بدون جدول سایت است که یک از رکن های اصلی طراحی حرفه ای یک سایت است.
به عنوان مثال خدماتی از قبیل طراحی گرافیک سایت و ارائه پیش نمایش به مشتری ، برنامه نویسی امکانات مورد نیاز مشتری ، عکاسی از محصولات و مجموعه ، تهیه ویدئو جهت نمایش در سایت ، ویرایش و تامین محتوای سایت طراحی شده ، آنالیز رقبای مشتری در فضای مجازی و ایجاد رقابت با آنها، افزایش ترافیک سایت با بالا بردن رتبه سایت طراحی شده در موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو، تامین امنیت سایت طراحی شده، تبلیغات سایت طراحی شده در اینترنت و ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته … از جمله خدمات حرفه ای هستند که پارس فناران برای مشتریان طراحی سایت خود ارائه می دهد.

در نهایت مشتریان باید به این فکر کنند که هدف آنها از طراحی سایتشان چیست ؟ قصد سفارس طراحی سایت های ارزان قیمت و بی کیفیت را دارند و یا طراحی یک سایت حرفه ای که نیازهای تجاری و غیر تجاری آنها را با قیمت مناسب برآورده سازد.
مطمئن باشید شرکتی که استراتژیش روی سایت های حرفه ای است قیمت بیشتری به شما ارائه خواهد داد با این تفاوت که شما به سایت ایده آل خود دست یافته اید…
:: در ادامه …

    صفحه قبل
    آموزش نرم افزارهای مرتبط
    مقالات بهینه سازی سایت
    مقالات مرتبط با طراحی سایت
    مدیریت ارتباط با مشتری
    مدیریت محصول
    مدیریت بازاریابی و فروش
    روابط عمومی و تبلیغات
    اندازه گیری رضایت مشتری
    مدیریت برند
    آموزش های تصویری
    آموزش های صوتی
    دوره ها و کارگاه های آموزشی

:: برو به …

    خدمات طراحی سایت
    خدمات پارس فناوران
    محصولات پارس فناوران

By Pars Fanavaran
معرفی پارس فناوران به دوستان با ارسال ایمیل
خبرخوان
اضافه کردن به علاقه مندی ها