۷ تاکتیک موثر در رشد لیست ایمیل در سال ۱۳۹۶ (اینفوگرافیک)
سلام دوستان؛
دغدغه تولید محتوا و ساخت وبسایت به خوبی و به صورت بهینه به کنار، جذب مشتری یا کاربر خود داستان دیگری است که بسیار مهم است و همه ی فعالیت ها برای رسیدن به همین امر صورت می پذیرد. یکی از فعالیت ها را که در مورد رشد لیست ایمیل در سال ۱۳۹۶ می باشد امروز بررسی میکنیم.
رشد لیست ایمیل در سال ۱۳۹۶

یکی از راه هایی که می توان به کمک آن کاربران را جذب کرد ارسال ایمیل های مهم و تبلیغاتی به آنهاست اما این امر به همین سادگی ها امکان پذیر نیست. اول از همه باید امکان عضویت کاربران را فراهم کنید با این عوضیت لیست ایمیل مورد نظر فراهم می شود و حال نوبت به ارسال ایمیل های خبرنامه است.
دقت کنید این ایمیل ها باید جذاب باشند به گونه ای که کاربران با مشاهده آن به وبسایت شما رجوع کنند. یعنی حاوی یک خبر مهم در مورد محصولات یا خدمات وبسایت شما باشد، در زمان های مشخصی ارسال شود و شامل تخفیفات باشد. این گونه می توانید کاربران و مشتریان خود را حفظ کرده و همیشه به سمت وبسایت سوق دهید.

برای این منظور باید راهکارهای موثری را برای رشد لیست ایمیل در سال ۱۳۹۶ مشخص شده می توانید به کار ببرید که ما در یک اینفوگرافیک این را توضیح داده ایم. به مواردی از جمله :

    تبلیغات در شبکه های اجتماعی
    بازاریابی محتوایی
    بهینه سازی برای موتورهای جستجو
    ورود و عضویت با شبکه های اجتماعی
    برگذاری رقابت و مسابقه
    شریک بازاریابی
    بازاریابی مجدد