بدون شک وردپرس قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوای دنیاست. حالا وقتش رسیده تا بهترین سیستم مدیریت محتوای جهان رو سئو کنیم. برای سئوی وردپرس افزونه های زیادی وجود داره اما بهترین افزونه سئو وردپرس چیست؟

در بین افزونه های سئو وردپرس دو افزونه all in one seo pack و wordpress seo by yoast بهترین کارایی موجود را دارند اما با توجه به اندک تجربیاتی که در زمینه سئو وردپرس داشته ام بهترین افزونه سئو وردپرس رو wordpress seo میدونم. دلایل برتر بودن این افزونه رو خدمت شما توضیح خواهم داد.

دارای سیستم آنالیز برای مشاهده وضعیت سئوی پست ها

این افزونه دارای آنالیزگر حرفه ای است که با توجه به الگوریتم های سئو ، وضعیت سئوی هر نوشته را مشخص می کند. در صورتی که سئوی یک مطلب ضعیف باشد به شما نقاط ضعف این مطلب را بیان می کند. هر چند این بررسی ها دقیق دقیق نیست اما می تواند یک آپشن مناسب برای برتر بودن این افزونه باشد.

قابلیت ساخت سایت مپ با امکان معرفی تصاویر

سایر سایت مپ ساز های وردپرس امکان ثبت تصاویر را به گوگل نمی دهند اما با سازنده نقشه سایت افزونه wordpress seo bo yoast می توانید تصاویر سایت خود را نیز به گوگل معرفی کنید.

محبوب ترین افزونه سئو وردپرس

تعداد رتبه دهی های این افزونه تا این ساعت بیش از ۱۴۴۰ رای بوده که در مقابل تعداد ۲۵۴ رای ثبت شده برای افزونه all in one seo pack مقدار بسیار بزرگی است که این دلیل خوبی برای اثبات برتری افزونه wordpress seo می باشد.

قابلیت تغییر در Rss سایت

این افزونه به شما امکان ایجاد تغییرات در متن و لینک های خبرخوان آر اس اس سایت شما را می دهد یعنی می توانید عنوان و محتوای rss سایت خودتان را به راحتی تغییر دهید.

سازگار با شبکه های اجتماعی

در بخش شبکه های اجتماعی می توانید تنظیمات سازگاری سایت خود با فیسبوک ، گوگل پلاس و توییتر را انجام دهید. این تنظیمات به بهبود وضعیت سایت شما در شبکه های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

قابلیت ایمپورت تنظیمات از all in one seo pack

wordpress seo by yoast دست به اقدامی جالب زده تا کاربران all in one seo pack را هم به سمت خودش بکشد. با قابلیت ایمپورت تنظیمات می توانید تمامی تنظیمات انجام شده روی سئو پک را به وردپرس سئو انتقال دهید. با این کار دیگر کاربرانی که قصد کوچ کردن از seo pack به سمت wordpress seo را دارند نگران تنظیمات قبلی نخواهند بود.