بهبود جایگاه سایت در گوگل

موتور جستجو گوگل از روش های متنوعی برای تعیین صفحاتی که در نتایج اول نمایش داده می شن استفاده می کنه. فرمول دقیق آنها یک رازه، اما همیشه چیزهایی وجود داره که می تونید انجام بدید تا رتبه سایتتون در نتایج جستجو Google افزایش پیدا کنه. اصطلاح برای این موضوع ، بهینه سازی موتور جستجو یا SEO است. هیچ تضمینی و هیچ برنامه سریعی وجود نداره ، اگر کسی به شما همچین قولی برای یه مدت کوتاه داد، احتمالا کلاهبرداریه . مهم نیست که چه کاری انجام دادید، مطمئن بشید که سایت شما قابل بازدیده و چیزی رو توش بنویسید که می دونید مردم دوست دارن بخونن. دو نوع رتبه بندی مختلف در گوگل داریم ؛ رتبه بندی نتایج جستجو شما و رتبه صفحه های سایت شما.

جستجوها : رتبه بندی جستجوی شما به موقعیت شما در صفحه نتایج ، برای پرس و جوی یک کلمه کلیدی معین اشاره می کنه. از اونجایی که کاربران وب معمولا پاسخ سریع می خوان، به احتمال زیاد لینک های بالای صفحه اول نتایج را کلیک می کنند به خاطر همین موضوع هم اگر وب سایت شما جزو پنج سایت اول لیست نتایج جستجو باشه ، تمایل دارید ترافیک سایت بیشتری کسب کنید.

رتبه صفحه : Google PageRank یک ابزار است که هر صفحه وب را از ۰ تا ۱۰ رتبه بندی می کنه ، هر چقدر این رتبه کمتر باشه نفوذ شما هم توی دنیای وب کمتره و بالعکس. رتبه بندی صفحه توسط گوگل حدود چهار بار در سال به روز می شه ، این به صاحبان سایت فرصت می ده تا تغییرات رو در طول زمان انجام بدن و وب سایتشون رو بهتر کنن.

نمی دونید که رتبه شما چنده؟ یک بار در گوگل جستجو کنید تا ببینید که سایت شما توی کدوم صفحه از نتایج میاد ، شما همچنین می توانید صفحات وب و نوار ابزاری را پیدا کنید که رتبه سایت شما و همچنین سایت های رقباتون رو بهتون نشون می ده. به عنوان مثال، شما می تونید PageRank Checker را برای ارسال یک URL استفاده کنید، یا می تونید نوار ابزار گوگل را برای مشاهده رتبه سایتی که می خواین نصب کنید. از آنجا که گوگل محبوب ترین موتور جستجوی اینترنتی در اینترنته، رتبه بندی آن برای صاحبان وب سایت، توسعه دهندگان محتوا و بازاریابان اینترنتی اهمیت داره. نمره نهایی توسط الگوریتم یا محاسبه ریاضی تعیین می شود ، عوامل زیادی در این آنالیز مهمه از جمله تعداد لینک های ورودی، کیفیت لینک های ورودی و تعداد لینک های خروجی.

اون چیزی که در ادامه اومده یک سرچشمه سریع در زمینه های مورد نیاز برای بهبود رتبه بندی سایت شما در Google است.