:: برقراری ارتباط در طراحی وب سایت
ارتباط با مسئول طراحی سایت می تواند سخت ترین بخش از روند طراحی سایت باشد .بهترین راه این است که شما با طراح وب به همان زبان صحبت کنید. این مقاله توضیح می دهد که چگونه می توانید ایده های خود را در  به طراح سایت خود انتقال دهید.
خوب، پس شما تصمیم به استخدام یک طراح وب حرفه ای برای ساخت وب سایت خود را. شما صرف برخی از زمان به دنبال شخص مناسب است. در نهایت شما را در بر داشت به عنوان طراح وب مناسب است که فکر می کنید بیشتر "قابل توجه"، "فوق العاده" طراحی وب سایت جامعه اینترنت هنوز دیده می شود.
بنابراین در حال حاضر چه؟ توضیح به طراح وب، طراحی طرح شما را در ذهن خود داشته باشد می تواند یک فرآیند بسیار خسته کننده است. شما را پیدا خواهد کرد که قرار دادن تصویر "" در ذهن خود را به کلمات می تواند یک کار مشکل است. در واقع در بسیاری از موارد این بزرگترین مانع بین شما و نتیجه نهایی است. مهم نیست که چگونه طراح وب سایت با استعداد است، اگر شما به درستی نمی تواند با او ارتباط برقرار است، در زبان خود را حرفه ای خود، او نمی خواهد قادر به استفاده از استعداد خود را در طراحی خود را برای رسیدن به.

دو وضعیت ممکن است شما ممکن است با آن مواجه هستند وجود دارد:
شما می دانید چه محتوایی را که در وب سایت می خواهم اما هیچ سرنخی که چگونه به ارائه آن به کاربر است.
شما می دانید چه محتوایی را که در وب سایت می خواهم، و شما باید طرح را در ذهن خود مرور کنید، اما شما نمی دانید که چگونه به پیاده سازی آن است.
در هر دو مورد شما باید به توضیح افکار خود را به طراح وب. اگر چه بسیاری از افراد که خواندن آن خطوط احتمالا فکر که در وضعیت دوم، بهتر است پس از آن که در وضعیت اول است. با این حال، تجربه زندگی واقعی را نشان می دهد و در مقابل آن درست باشد. دادن یک طراح وب سایت کامل از آزادی عمل در مورد طراحی صفحات وب صرفا بر اساس محتوای وب سایت است که معمولا چیز هوشمند برای انجام. شما خواهد شد پیدا کردن که توضیح به طراح وب سایت چه ماهیت وب سایت شما می باشد، که آیا آن را به محصول است که شما می خواهید به فروش می رسانند و یا آیتم سرگرمی، است بسیار آسان تر است و سپس تلاش تا توضیح دهد به او معتدل شمای رنگ یا شکل تعریف نشده را که می خواهید در هدر وب سایت.

در واقع برای هر دو شرایط، من را نشان می دهد روش مشابه استفاده کنید، اما با یک تغییر جزئی به هر وضعیت. اگر شما از یک وب سایت است که دارای تمام ویژگی های که شما می خواهید و یا نیاز و / یا یک سایت است که به نظر می رسد راه که می خواهید سایت خود را به نگاه می دانید، مطمئن باشید به آدرس اینترنتی سایت را به طراح وب. انجام این کار به او این ایده را می خواهید شما می خواهید به من بدهید. هر دو شما به دنبال همان چیزی خواهد شد، اما در واقع آن را از زاویه های مختلف نگاه کنند. بنابراین، ممکن است بهتر باشد به او بیش از یک وب سایت به عنوان مثال به من بدهید. وب سایت شما است که می تواند احساسات خود را و / یا نیازها، بیان راحت تر آن را برای طراحان وب خواهد بود قصد خود را بدون شما نیاز به استفاده از یک مدت "فنی" به درک. شانس هستند که شما یک وب سایت است که همه از این ویژگی شما می خواهید را پیدا کند. پس از همه، اگر چنین یک وب سایت در حال حاضر وجود دارد، می تواند وجود داشته باشد هیچ جایی برای وب سایت جدید خود را به به دنیا آمد. استفاده از وب سایت های مختلف به بیان ویژگی های مختلف شما می خواهید. صرف به عنوان زمان زیادی را در صورت لزوم تا زمانی که شما در پیدا کردن وب سایت برای ارائه نمونه هایی از نیازهای شما. انجام تحقیقات در این مرحله قطعا شما را صرفه جویی در مقدار زیادی از زمان بعد از تلاش به نقطه طراح وب را در مسیر درست است.

با وجود اینکه شما کسی است که نیاز به بیان نفس خود را به طراح وب، شما باید یاد بگیرند که به گوش دادن به او را به عنوان. هنگامی که او با استفاده از اصطلاحات فنی، معنای خود را بپرسید. هر بخش از گفتگو به پایان برسد مگر آنکه شما کاملا مطمئن شوید که هر دو طرف در همان صفحه هستند. به یاد داشته باشید که زمانی که یک طراح وب صحبت می کند در مورد درجه حرارت رنگ، او در مورد پیش بینی روز بعد صحبت نمی کنم.
به یاد داشته باشید، شما در استخدام یک طراح وب حرفه ای چون شما می خواهید به دنبال حرفه ای وب سایت و شما نمی تواند آن را برای خودتان انجام دهید. بنابراین، اعتماد به قضاوت طراح وب در زمانی که آنها به شما چیزی است که شما می خواهید کار نمی کند و یا این است که بهترین راه برای به انجام رساندن اهداف خود نیست. پس از همه، شما آنها را به دلیل تخصص خود پرداخت. سعی نکنید به آنها بگویید که چگونه به انجام کار خود را.
OK از آن است که نیاز به یک طراح وب سایت می شود، تأیید شما در هر مرحله از راه، بنابراین شما می توانید آنها را اگر یکی از اهداف خود است که رعایت نشده است. همچنین، اگر شما واقعا دوست ندارم که چگونه چیزی به نظر می رسد و می خواهید آن را تغییر، به آنها بگویید فورا. آیا منتظر نیست تا زمانی که همه چیز انجام شده است و پس از آن تصمیم می گیرید شما آن را دوست ندارد.

حرف آخر در مورد هزینه
شما در مورد آنچه که باید انجام شود به توافق رسیدند و طراح وب به شما داده شده است نقل قول قیمت. تغییرات ساده و رفع اشکال معمولا در قیمت گنجانده شده است. با این حال، دیگر از تغییرات عمده یا تجدید نظر آشکار ممکن است یا ممکن نمی شود گنجانده شده است. اطمینان حاصل کنید که ایالات توافق گنجانده شده است، آنچه به منزله تجدید نظر به جای حل، و چگونه بسیاری از تغییرات شما می توانید پس از تحویل بدون تحمیل هزینه های اضافی را.