سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر

امروز هم  با یک آموزش دیگر از دنیای کسب و کار اینترنی با شما هستیم.
در ادامه آموزش های تجارت و بازاریابی در سری آموزش های شعار های تبلیغاتی در خدمت شما عزیزان هستم.در این سری از آموزش ها بررسی کردیم که شعار های موفق کدام هستند و چرا این شعار ها به موفقیت رسیده اند و دلیل پیروزی و ماندگاری آن ها در اذهان مخاطبان چیست؟پس تا انتهای این قسمت که آخرین قسمت از این سری اموزش ها است همراه من باشید تا آن را نیز بررسی کنیم.

آخرین شعاری که به بررسی آن میپردازم شعار زیر است:

ده سال عملکرد بدون مشکل

دوستان عزیز این شعار کوتاه در عین حال هوشمندانه بسیار کاربردی بود.کمپانی می تگ که تولید کننده ماشین لباسشویی بود با یک آگهی تبلیغاتی که نشان میداد تعمیرکار ماشین لباسشویی می تگ همیشه بیکار نشسته است این شعار را در ذهن های مخاطبان جا داد. مرد تعمیرکار در طول روز همیشه بیکار نشسته بود و حوصله اش همیشه سر می رفت و این یعنی هیچ یک از لباس شویی های این شرکت خراب نمیشود و کاربران میتوانند با اطمینان از این شرکت خرید های خود را انجام دهند.

دوستان عزیز همانطور که ممکن است حدس زده باشید این شعار بسیار تاثیرگذار بود و مردم هم دقیقاً همین انتظار را از یک ماشین لباسشویی داشتند و آن چیزی نبود جز اینکه برای مدتی طولانی بتوانند از ماشین لباسشویی خود استفاده کنند.که این هم همان نظر و عقیده شرکت تولید کننده این ماشین های لباس شویی بود.

شاید این شعار در حد شعار باقی میماند اما همین که شعاری بسیار حرفه ای بود برای موفقیت آن کسب و کار کفایت میکرد و موفقیت ان ها حتمی بود زیرا این شعار در ذهن خوانندگان آن ها باقی ماند.پس هماطنور که متوجه شدید بودن شعار های تبلیغاتی موثر و حرفه ای میتواند در یک کسب و کار انقلاب ایجاد کند

ممنونم از همراهی شما عزیزان
موفق باشید