سلام کاربران گرامی حال شما خوبه ؟ امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشید با اموزشی دیگر از وردپرس  درخدمتتون هستم امیدوارم که مطلب امروز ما برایتان مفید واقع شود.

حدود ده سال پیش،هر تجارت و بیزنیسی که قرار بود به راه بیفتد،نیاز به یک مکان حقیقی و سرمایه های عظیم داشت.دردسر های زیادی برای صاحبان مشاغل وجود داشت و سبب دل مشغولی زیادی نیز میشد.اما از آن موقع به بعد،تجارت ها و کسب درآمد ها،بیش از پیش رویکرد آنلاین یا اینترنتی پیدا کردند.بنابراین سرمایه هایی که در گذشته برای ایجاد تجارت استفاده میشد،باید صرف کسب وکار اینترنتی شما شود.سرمایه ای که بعدا با جذب مشتری بیشتر و رونق وب سایت،چند برابر میشود و به خود شما باز میگردد.وب سایت مهم ترین بخش کاری یک فرد تاجر یا بیزنس من میباشد و برای سایت هایی از این قبیل باید به وب سایت بیشترین توجه را داشت.اما این سوال پیش می آید که یک وب سایت تجاری به چه چیز هایی نیاز دارد؟چه نوع قالب وردپرس برای آن مورد نیاز است؟برای پشتیبانی و عرضه خدمات بیشتر باید چه کنیم ؟.

و…

در صورتی که به دنبال یافتن پاسخی برای این سوالات هستید،در این مقاله و مقاله بعدی ،قصد دارم چندی از ضروری ترین افزونه های وردپرس را برای سایت های شرکتی و تجاری معرفی کنم.با ما همراه باشید.
پلاگین های لازم برای احداث سایت تجاری

با توجه به وجود افزونه های متعدد در این زمینه،تصمیم گرفتیم ضروری ترین افزونه هارا با توضیحات مفصل تری معرفی کنیم تا از تکرار افزونه های مشابه جلوگیری شود.
سئو سایت های تجاری و شرکتی

افزونه SEO by Yoast

افزونه ای که بالغ بر ۱۹ میلیون بار دانلود شده است و بهترین افزونه رایگان سئو معرفی شده است،SEO by Yoast است.این افزونه،تنظیمات متعددی دارد که در به روزرسانی های جدید تر امکانات جدیدتری نیز به آن اضافه میشود.تنظیمات کامل و حرفه ای افزونه SEO by Yoast در سایت اموزش داده شد.از جمله عواملی که سبب موفقیت این افزونه در برابر سایر افزونه های وردپرس شد،امکان بهینه سازی توضیحات متا،ساخت نقشه سایت و بهینه سازی خوراک سایت و…می باشد.

افزونه SEO by Yoast

افزونه Local SEO.وی دیگری نیز صورت میگیرد که به جست وجوی محلی معرفو سات.برای آشنایی با تفاوت جست وجوی های معمولی و محلی،کلمه hairdressers رو در گوگل تایپ کنید.آن اطلاعاتی که برای شما ظاهر میشودفیک اطلاعات گلی و یا همگانی نیست.بلکه جزییاتی برای بررسی دقیق عبارت خواسته شده توسط شماست.مثلا در گوگل مپ،نقشه ی محل مربوط را هم می توانید ببینید.

پس در جست وجوی محلی،اطلاعات دقیقی مثل آدرس و اطلاعات تماس نیز در گوگل درج میشود.این نوع جست وجوی محلی با افزونه ی Local SEO ممکن میشود.

افزونه LOCAL SEO

این چنین افزونه ها نیز مثل افزونه seo by yoast  توسط شرکت yoast طراحی و تنظیم میشود.افزونه ها به دوشکل رایگان و غیررایگان در دسترس هستند.

آن چه که باعث میشود افزونه ای مثل Local SEO ببرای سایت تجاری توصیه شود،امکان قرار دادن آدرس شرکت،اطلاعات تماس،ساعات اداری کار شما و…می باشد.این افزونه اطلاعات درج شده را به صورت جداگانه مشابه با نمونه جست وجویی که گفته شد درباره ی سرچ محلی،حین نمایش اطلاعات شما ،در سمت راست (در گوگل انگلیسی) نشان میدهد.

به علاوه افزونه Local SEO همانند افزونه SEO BY YOAST،مشکلات ایجاد نقشه سایت را در خود گوگل حل می کند و می توانید با استفاده از همین افزونه به طور غیرمستقیم نقشه را تهیه کنید.
سرعت سایت های تجاری و شرکتی

همه ی ان چه که ما را بر این میدارد که درباره ی سرعت سایت خود حساس و حساس تر شویم،مایش ما در صفحه جست وجو گوگل و بهینه بودن سایت از نگاه آن می باشد.چرا که سایت های کند،در الگوریتم گوگل جایی ندارند.

با وجود توصیه هایی اکیدی که پیرامون بررسی سرعت سایت وردپرسی داشتیم و داریم،نیاز است که برای افزایش سرعت سایت اقدام کامل تری داشته باشیم.برای سرعت سایت های تجاری وشرکتی راهکار های متنوعی نیز وجود دراد.

در صروتی که به دنبال یک افزونه با تمام امکانات هستید،افزونه WP Rocket اولین و برترین گزینه ست.

قبلا پیرامون این افزونه مطالبی گفته شده است .فقط بدانید که با این افزونه:

کش مرورگر

کش صفحه سایت

بهینه سازی تصاویر

افزایش سرعت بارگذاری ویدیو

و…

قابل بررسی و بهینه سازی است

پس بدانید که تنها افزونه ای که همه ی این گزینه ها را دربردارد،همین افزونه می باشد.

افزایش سرعت سایت WP Rocket باورنکردنی


شبکه های اجتماعی و سایت های شرکتی

بیشترین جست وجو ها امروزه،شاید قبل از گوگل،توسط شبکه های اجتماعی انجام شود.پس حضور در چنین شبکه هایی و  آیکن شبکه های اجتماعی در وردپرس بسیار حائز اهمیت است.

به شبکه های اجتماعی بی توجه نباشید.

برگه سازی حرفه ای وب سایت های شرکتی

کاربران اولین تاثیر را از ظاهر وب سایت شما میگیرند.این به معنای این است که باید به وب سایت و طراحی آن توجه خاصی داشته باشید.برای داشتن یک سایت انعطاف پذیر و ایجاد تغییرات به صورت ساده تر در هر زمانی،سه گزینه پیش روی شماست:

کمک گرفتن از افراد متخصص برای ایجاد تغییرات اساسی در قالب

استفاده از قالب های چند منظوره که برای هر نوع وب سایتی قابل استفاده باشند
استفاده از برگه ساز حرفه ای وردپرس

افزونه برگه ساز Visual Composer.،بهترین انتخاب برای صفحه بندی در وردپرس است.علاوه براین افزونه ،افزونه های زیادی برای برگه یازی در وردپرس وجود دارند.اما کمتر از این افزونه،بیش از ۸۰ هزار بار دانلود شده اند!

۴

این افزونه بیش از ۴۰ عنصر آماده برای درج در هر برگه دارد که قبلا نیز به معرفی آن پرداخته ایم.

ایجاد ستون،گالری تصاویر،پخش ویدیو ویژه و حتی شبکه های اجتماعی از دیگر امکانات این افزونه می باشد.

ادامه مطلب را در پست بعدی دنبال کنید.

شادی از آن شما..