با سلام به همه ی عزیزان رجیران در این بخش می خوام یک افزونه وردپرس بهتون معرفی کنم که کارش نمایش مطالب دسته بندی خاص در وردپرس هستش این افزونه به شما اجازه میده تا در سایتتون مطالب دسته های خاص رو به راحتی در قسمت ابزارک ها به نمایش بزارید.

نام این افزونه وردپرس wp siren recent posts by category می باشد همون طور که از نامش هم پیداست نمایش آخرین مطالب دسته بندی خاص رو به وردپرس اضافه می کنه , این افزونه وردپرس توسط رجیران فارسی سازی شده البته فک نکنم ۱۰۰ در صد فارسی شده باشه اما بخش های مورد نیاز کاملا فارسی سازی شده و مشکلی نداره.

نمایش آخرین مطالب دسته بندی خاص در وردپرس

افزونه نمایش آخرین مطالب دسته خاص ( recent posts by category ) ویژگی های بی نظیری داره که در ادامه اشاره می کنم , یکی از ویژگی هایی که این افزونه داره می تونید به راحتی در قسمت ابزارک ها در هر بخشی که می خواهید به نمایش بزارید , تعداد پست ها برای نمایش رو مشخص کنید , قابلیت انتخاب آیکون برای عنوان هر دسته بندی , قابلیت تغییر رنگ زمینه و لینک ها , قابلیت نمایش تعداد دیدگاههای هر مطلب , قابلیت فعال و غیر فعال کردن نمایش تصویر شاخص هر مطلب.

بعد از نصب افزونه یه ابزارک اختصاصی  به قسمت ابزارک های وردپرس شما اضافه میشه که می تونید اون ابزارک رو در مکان دلخواه با تنظیم دلخواه به نمایش بزارید.