:: اشتباهات متداول طراحی سایت
نام و عکس. شرکت ها به جای آن باید بتواند به اطلاعات عملی در مورد کسب و کار خود را در حالی که اجتناب از اشتباهات رایج که اغلب طاعون وب سایت باشد.
کسب و کارهای کوچک باید به کسانی که در جستجوی مصرفی آنلاین نشان داده می شود، حتی اگر آنها در واقع نه فروش محصولات و یا خدمات آنلاین، گفت: "LogoGarden.com، وب و طراحی آرم شرکت. "با این حال، تنها با داشتن یک وب سایت کافی نیست. اگر یک وب سایت جذاب بوده اند و یا عملکرد ضعیف آن می تواند یک کسب و کار بیش از آن کمک به صدمه دیده است. "
: ۷ چیز وب سایت جدید خود را باید (BusinessNewsDaily)
کسب و کار به دنبال برای جلوگیری از این مشکلات و بهترین استفاده را از وب سایت خود را می توانند انجام دهند با اجتناب از این چهار اشتباه رایج است.

۱٫ اجتناب از طراحی وب سایت پیچیده
LogoGarden گفت: "آیا هر ترفند فنی و تمام زنگ ها و سوت های شما می توانید به وب سایت شما مناسب استفاده نمی کند،". اگر وب سایت خود را به بار نه به سرعت و با دقت در مرورگر وب بازدید کننده و یا دستگاه تلفن همراه، آنها را ترک کرده و ممکن است هرگز بازگشت. عناصر طراحی که موجب افزایش سایت خود را به جای صدمه تجربه کاربر را انتخاب کنید. کمتر بیشتر است که آن را به طراحی وب سایت می آید. "

۲٫ جلوگیری از محتوای سرشار
LogoGarden گفت: "تحقیقات نشان می دهد که شما تنها سه ثانیه برای ارتباط پیام خود را بر روی یک صفحه وب را به بازدید کننده قبل از آنها را بر روی دور". در اغلب موارد اولین چیزی که شما می خواهید برای انجام این کار این است که پر کردن صفحه با متن ها، عکس ها و اطلاعات به عنوان های زیادی را که ممکن است. با انجام این کار شما مرتکب اشتباه مرگبار overkill و تا پایان فدا کردن کیفیت برای کمیت است. در عوض، آن را از طریق پیام های وب سایت خود را روشن کنید که شما در یک نوع از کسب و کار، محصول یا خدمات تخصص. تو رفتگی در دیوار خود را تعیین کرده و تبدیل شدن به کسب و کار به برو برای آن تو رفتگی در دیوار. تکمیل این پیام را با تصاویر پاک و مرتبط است. شما می خواهید وب سایت به عنوان یک راهنمای ساده و آسان است و مفید. "

۳٫ آیا دوست دارید از رقبای شما به نظر نمی آید
LogoGarden گفت: "کپی کردن رقبای خود خطرناک است،". "شما برای پیدا کردن یک راه را به ایستادگی کردن از رقابت! خود را ایجاد کنید پیام ها، شهرت و راهبردها، و اجازه می دهد آن دسته از جنبه های منحصر به فرد کسب و کار شما را در طراحی وب سایت خود، تبلیغات و ارتباطات درخشید. شما نیاز به ایستادگی کردن از جمعیت، مخلوط نشده اید.

۴٫ آیا نه فقط ساخت و منتظر
گرفتن ترافیک به وب سایت کسب و کار خود را به عنوان ساده به عنوان خط معروف نیست، اگر شما آن را ساخت، آنها خواهد آمد، "LogoGarden گفت. "به منظور به درایو ترافیک به وب سایت خود را به شما گزینه های مختلف، شما می توانید در سایت های مانند گوگل و فیس بوک تبلیغات، و یا شما می توانید مکالمات آنلاین اتفاق می افتد در وبلاگ، توییتر، فیس بوک و LinkedIn بپیوندند."
"با انتشار نظرات و به اشتراک گذاری تخصص خود را، شما می توانید لینک به مطلب مربوطه خود را ارسال کنید. این طول می کشد زمان برای ساخت اعتبار در نتایج جستجو کلید واژه موتور. این قطعا اتفاق نمی افتد یک شبه و برخی از اقدامات پیشگیرانه در بخشی خود را. شما همچنین می توانید برنامه های وابسته، پیوستن به ارسال ایمیل، خبرنامه ها و همکاری با سایت های دیگر و کسب و کار برای پیدا کردن فرصت های به اشتراک گذاری ترافیک است. "