سلام دوستان عزیز وفت شما بخیر
در ادامه سری آموزش های کسب و کار و بازاریابی در خدمت شما عزیزان هستم.در این سری از آموزش ها میپردازیم به روش هایی مهم در مورد ایجاد محبوبیت در مشتریان که برای یک کسب و کار بسیار مهم است و میتواند سرنوشت آن کسب و کار را تعیین کند برای همین مورد شما باید در این باره بسیار حرفه ای عمل کنید.

دوستان عزیز برای این مورد باید در فروش خود تغییراتی ایجاد کنید و برای موفقیت در فروش بیشتر می بایست فرآیند خرید تا آنجا که ممکن است ساده سازی شود و نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که سعی کنیم برنامه بازاریابی ما بر حواس ۵ گانه مشتری تاثیر بگذارد. همچنین می بایست در پیام بازاریابی کسب و کار خود بر نتایجی که محصولات و یا خدمات ما ایجاد می کند تمرکز کنیم. و بطور کل باید احساسات مشتری را در فرآیند خرید درگیر کنیم.

در این مقاله بر موضوعات زیر تمرکز می کنیم:

  • هدف اصلی ما از بازاریابی چیست؟
  • چگونه فرآیند خرید مشتریان را ساده سازی کنیم؟
  • چگونه حواس پنج گانه مشتری در خرید را درگیر کنیم؟
  • چگونه بر اساس حواس ۵ گانه مشتریان، آگهی های پر فروش طراحی کنیم؟

دوستان عزیز بیایید ابتدا یکبار دیگر مفهوم بازاریابی را مرور کنیم.بازاریابی یعنی هر عملی که انجام می دهید تا مخاطب را به خرید کالا و خدمات شما ترغیب کند. شما به عنوان صاحب کسب و کار همواره باید به این فکر کنید که چگونه مشتریان را به خرید بیشتر از خود ترغیب کنید.دوستان عزیز همانطورکه ممکن است شنیده باشید و بدانید نیز در موارد زیادی دیده می شود که برخی کسب و کارها بیشتر کار خرید را برای مشتریانشان سخت تر می کنند که این بسیار مشکل زا است و آن ها را از موفقیت دور میکند.

پس در ادامه با من همراه باشید دوستان عزیز