سلام دوستان عزیز وقت شما بخیر
در ادامه آموزش های ایجاد محبوبیت در مشتریان در مورد کسب و کار و فروش شما در قسمت دوم با شما هستم.در این سری از اموزش ها بررسی میکنیم که چگونه میتوان محبوبیت را در بین مشتریان خود کسب کرد و در حالت کلی کسب و کار خود را در بین مشتریان به محبوبیت رسانید و ان ها را مجاب کرد که از خدمات شما استفاده کنند.

دوستان عزیز اگر می خواهید در بازاریابی کسب و کار های خود موفق عمل کنید باید بدانید که چگونه باید احساسات مشتریان کسب و کار خود را درگیر خود کنید. مردم بیش از آنکه بر اساس منطق خود خرید کنند، خرید می کنند تا احساسات خود را ارضاء کنند. بعنوان مثال فرض کنید کسی که یک دست مبل را ۱۵۰ میلیون تومان می خرد مگر مبل ۱۰ میلیونی همان نیاز را برآورده نمی کند؟ او مبل گران را می خرد تا در چشم اطرافیان شخصی متمول و موفق جلوه کند. بارها و بارها گفنه ایم که مردم با احساسات خود خرید می کنند و بعد با منطق سعی می کنند آن را توجیه کنند.پس شما باید سعی گنید که احساسات آن ها را تحریک کنید تا به موفیت برسید

دوستان عزیز برای اینکه فروش موفقی در کسب و کار خود داشته باشید، باید ویژگی های محصولاتی را که عرضه میکنید را به یک یا چند احساسی که مشتری از خرید آن محصول به او دست می دهد مرتبط کنید. بعنوان مثالی بسیار عالی در این زمینه کسی که پول زیادی را برای یک عمل جراحی بینی پرداخت می کند برای کسب اعتماد به نفس بیشتر، زیباتر بنظر آمدن و کسب فرصت های بیشتر برای ارتباط با دیگران این پول را پرداخت می کند و نه به دلیل نیاز خود پس وقتی از همان شخص سوال می کنید چرا بینی خود را عمل کردی؟ می گوید انحراف بینی داشتم و یا خوب نمی توانستم نفس بکشم و هزار دلیل بی مورد دیگر. در حالیکه هیچکدام از این دلایل، دلایل واقعی عمل جراحی بینی او نیست.شما بعنوان بازاریاب هر چه بیشتر بتوانید احساسات مردم را درگیر کنید بیشتر می فروشید.

ممنونم از همراهی شما عزیزان