با سلام  خدمت شما دوستان عزیز.خوب هستید؟ امیدورارم که سرحال و تندرست باشید و با هم بتونیم بیاموزیم.توی این اموزش وردپرس میخواهیم در مورد روش های کسب درامد بیشتر صحبت کنیم.همانطورکه  میدانید یکی ازراه های کسب درامد قرار دادن تبلیغات توی سایت هست یعنی وقتی شرکتی نیاز به سود دارید باید تبلیغات کنه.اما  میدانید که اکثر پوسته های وردپرس از تعدد تبلیغات پشتیبانی نمیکنند و اصلا به شما اجازه داشتن تبلیغات بسیار را نمیدهند پس باید چه کرد؟ پس با من همراه باشید
روش قراردادن تبلیغ بین پست های وردپرس

دوستان قرار دادن تبلیغات در بین مطالب وب سایت هم یکی از راه هایی هست که میشه برای قرار دادن تبلیغات استفاده کرد.اما خب روش این کار چطور هست؟ روش کار با استفاده از هک وردپرس انجام میشه که شما میتونید خیلی ساده قرار بدید.برای انجام این کار کافیه که اول کد زیر را به فایل functions.php قالب اضافه کنیم :
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷

function the_adsense($atts) {
return ‘

<div class=”post-link-ad”>Put Your Adsense Code Here</div>

‘; }
add_shortcode(‘ads1’, ‘the_adsense’);

خب دوستان حالا باید توجه کنید که هر جایی که تمایل داشتید تا تبلیغات به نمایش در آید در وبسایت وردپرس شما کافیست که شورت کد
را قرار ددهید البته توجه داشته باشید که کد های تبلیغات را در خط دوم کد بالا مشاهده می کنید که می توانید به هر چیزی که تمایل دارید تغییر دهید :

۱

<div>Put Your Adsense Code Here</div>

در این قسمت توجه کنید که برای اینکه کد های بیشتری بسازیم فقط کافیست کد بالا را تکرار کنیم و اسم تابع ، مقداری که بر میگرداند و اسم شورتکد را تغییر دهیم. مثلا برای شورتکد دوم به این صورت عمل می کنیم :
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷

function the_adsense_second($atts) {
return ‘

<div class=”post-link-ad”>Put Your Adsense Code Here</div>

‘; }
add_shortcode(‘ads2’, ‘the_adsense_second’);

ممنونم از شما این اموزش به پایان رسید

خوشحال باشید..