کاربران گرامی ، سلام ، حالتون که خوبه ؟ امیدوارم که خوب باشید.چگونگی اصلاح کردن (modify) یک Stored Procedure (SQL Server Management Studiمتعلق o) را اموزش میدم. باماهمراه بمانید.این مقاله چگونگی اصلاح کردن یک Transact-SQL Stored procedure را با استفاده از Object Explorer در SQL Server Management Studio توضیح می دهد. وقتی شما عبارات یا پارامترهای یک Stored procedure را با استفاده از این متد تغییر می دهید، permissionهایی که برای Stored procedure تعریف شده اند، حفظ می شوند، و هیچ Stored procedure مستقلی یا trigger تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

نکته مهم:

تغییر دادن نام یا definition یک Stored procedure ممکن است باعث fail شدن objectها و scriptهای مستقل شود، اگر objectهای مستقل برای انعکاس تغییراتی که روی Stored procedure ایجاد شده، update نشده باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms345404.aspx
اصلاح یک Stored procedure

در Object Explorer، به نمونه ای از Database Engine وصل شوید و سپس آن نمونه را بسط دهید.
Databaseها را بسط دهید، Databaseهایی را بسط دهید که Stored procedure متعلق به آن است، و سپس Programmability را بسط دهید.
Stored Procedures را بسط دهید، برای اصلاح کردن، روی procedure راست کلیک کنید، و سپس Modify را کلیک کنید.
متن Stored procedure را اصلاح کنید.
برای تست کردن syntax، در منوی Query، روی Parse کلیک کنید.
جهت اصلاح کردن Stored procedure، در منوی Query، روی Execute کلیک کنید.
جهت ذخیره script، در منوی File، روی Save کلیک کنید. نام فایل را قبول کنید یا آن را با نامی جدید جایگزین کنید، و سپس روی Save، کلیک کنید.