الگوریتم گورخر چیست

گوگل این بار هم یک الگوریتم جدید به نام گورخر (G.O.O.G.L.E Zebra) ارائه  می دهد در حقیقت الگوریتم گورخر گوگل از آخرین الگوریتم‌های طراحی شده گوگل می باشد بررسی و از دور خارج کردن فروشگاه‌های اینترنتی بی‌کیفیت ونا معتبر و قلابی در محیط گوگل می باشد و موتورهای جستجوگر دیگر تابع این الگوریتم خواهند بود.

ماموریت اصلی الگوریتم جدید گورخر گوگل پاک کردن جامعه تجارت الکترونیکی و فروشگاه‌های اینترنتی جهان از تفاله‌های تجاری و بی‌کیفیت از فضای اینترنت می باشد.

با خرید آنلاین در حال رشد در هرماه و توسعه آن در تمام دنیا, مدیران گوگل و توسعه دهنده گان گوگل را بر این داشت این اعتیاد همه گیر به خرید اینترنتی را سرو سامان بدهند و به سمت درست هدایت کنند.و این بروزرسانی تجارت الکترونی توسط الگوریتم گورخر گوگل انجام خواهد گرفت. و بروز رسانی الگوریتم گورخر گوگل پایان کار مافیای اینترنتی در تجارت الکترونی می باشد و گوگل به سرعت به سمت حفاظت کردن از این امپراطوری رسانه و تجارت الکترونی قدم برمی دارد.

گوگل به سرعت به سمت یک سیستم غیر عمدی در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی خاص در ارتباط با سایت‌های الکترونی با کیفیت بالا پیش می رود و توجه گوگل بر این گونه سایت‌های با کیفیت می باشد, در نتیجه باعث لغو کردن و گرفتن رنکینگ بالا از این سایت بی‌کیفیت می شود. زیرا ۷۰% این گونه سایت‌های فروشگاهای اینترنتی بی‌کیفیت بوده و زباله اسپم می باشد

بطور رسمی یکی از جدیدترین روش بازاریابی برای شرکت گوگل یعنی تبلیغات کلیکی می باشد(Adwords Resellers) و یا راهی برای حفاظت کردن از تبلیغات کلیکی خود می باشد و مجبور کردن شرکتهای تجارت الکترونیکی و یک پارچه کردن این شرکت ها می باشد, و به نوعی سرچ ارگانیک را از زیر فشار تبلیغات کلیکی خارج می کند,