ایجاد محتوایی که توانایی خوبی در برقراری ارتباط دارد
شما لیست اولویت بندی شده ای از تاپیک های مهم دارید. حال وقت آن است که محتوایی ایجاد کنید که کاربران را راضی کند. با توجه به طبقه بندی تاپیک های مختلف که انجام گرفت، حال به بررسی محتوای هر تاپیک می پردازیم که چه اطلاعاتی باید در هر عنوان قرار بگیرد.
مسیریابی:
Query ها معمولاً از ارزش کمتری برخوردارند. مگر این که مستقیماً برند شما را هدف گرفته باشد. جستجوی برند هم نوعاً ممکن است که به سمت محتوای عنوان اطلاعاتی هدایت شود. اما باعث هدر رفتن زمان، منابع با ارزش و تلاش می شود، در عین حالی که همیشه هم نتایج درستی را به کاربرا ن می دهند.
اطلاعاتی:
نتایج جستجو ها معمولاً از مقالات، تصاویر، ویدئو ها و رسانه های دیگر تأمین می شود که تعادل خوبی بین اطلاعات، سرگرمی و آموزش برقرار می کند.
تجاری:
تنها در صورتی با ارزش خواهد بود که بتوانید نظر کاربران را جلب کرده و آن ها را به مشتری تبدیل کنید. نقاط دسترسی و ارتباطی چند گانه ای را برای کاربران فراهم آورید تا این تبدیل به راحتی انجام بپذیرد. یکی از روش های موجود برای این کار، ارائه اطلاعات رایگان از طریق ایمیل است.
معاملاتی:
با ارزش ترین جستجو ها را شامل می شود. بسیار رقابت بر انگیز هستند و اگر نتوانید راه آسانی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری ارائه دهید، ارزش آن از بین می رود.