اگرچه در جریان برگزاری CES 2017 شاهد معرفی تعداد زیادی محصول در حوزه‌ی موبایل بودیم، اما انتظار داریم در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال در بارسلونا اخبار و محصولات بیشتری معرفی شوند. از جمله محصولاتی که به احتمال زیاد در MWC 2017 معرفی خواهند شد، می‌توان به گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ اشاره کرد. البته در این رویداد مطمئنا تعداد زیادی گجت دیگر نیز رونمایی خواهد شد. ورنی یک استارتاپ در شهر شن‌ژن است که از فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ در زمینه‌ی تولید گوشی‌ هوشمند فعالیت می‌کند. این کمپانی ماه گذشته در رویداد CES اعلام کرد که در کنگره‌‌ی جهانی موبایل امسال یک گوشی‌ هوشمند مجهز به پردازنده‌ی Helio X30 مدیاتک معرفی خواهد کرد. حال اطلاعات بیشتری از این گوشی در شبکه‌‌ی اجتماعی توییتر منتشر شده است.

رونالد‌ کوانت پستی در توییتر ارسال کرده است که در آن اطلاعاتی در مورد گوشی‌ هوشمند ورنی منتشر شده و البته به‌نظر می‌رسد محتوای این پست کمی هم به منظور تبلیغ برای این محصول ارائه شده است. ورنی از دستگاه مورد بحث که آپولو ۲ (Apollo 2) نامیده می‌شود، به عنوان اولین گوشی‌ هوشمند مجهز به پردازنده‌ی Helio X30 یاد کرده است. این محصول در واقع نسل جدید گوشی‌ هوشمند ورنی آپولو (تصویر بالای مطلب) خواهد بود. اگر در مورد پردازنده‌ی یادشده چندان اطلاعی ندارید، بد نیست بدانید این چیپ‌ست شامل ۱۰ هسته‌ی پردازشی است و از پردازنده‌ی گرافیکی IMG 7XTP-MT4 با فرکانس کاری ۸۲۰ مگاهرتز بهره می‌برد.

بنا به گزارش‌ها، گوشی‌ هوشمند ورنی آپولو ۲ علاوه بر پردازنده‌ی Helio X30 مدیاتک، مجهز به یک نمایشگر QHD خواهد بود. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول ۶۴ گیگابایت و حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. علاوه بر این گفته می‌شود گوشی آپولو ۲ در مدل دیگری با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد. تاکنون تنها گوشی‌ هوشمندی که با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم معرفی شده، ایسوس ذن‌فون AR است و در این شرایط ارائه‌ی یک گوشی جدید با این میزان رم توسط کمپانی جوانی مثل ورنی جذاب به‌ نظر می‌رسد.
در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد قیمت گوشی‌ هوشمند آپولو ۲ در دسترس نیست؛ اما با توجه به محصولات دیگری که شرکت ورنی تا کنون به بازار عرضه کرده است، انتظار می‌رود قیمت محصول جدید مورد بحث نسبت به گوشی‌های کمپانی‌های دیگر، رقابتی باشد. خوشبختانه زمان زیادی تا شروع به کار کنگره‌ی جهانی موبایل امسال باقی نمانده است و به همین دلیل به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌ هوشمند آپولو ۲ به دست خواهیم آورد.

نظر شما در مورد گوشی‌ آپولو ۲ چیست؟