در شایعات مرتبط با گوشی هوشمند مورد انتظار ال‌جی جی ۶ گفته‌ می‌شود این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره نخواهد برد و ال‌جی تصمیم دارد از چیپ‌ست قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸۲۱ در این گوشی استفاده کند. البته دلیل اصلی انتخاب این پردازنده برای گوشی هوشمند جی ۶ این است که سامسونگ تمام موجودی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ را از کوالکام خریداری کرده تا بتواند از پس تولید بالای گلکسی اس ۸ برآید. با توجه به یکی از اسلاید‌های محرمانه‌ی لو رفته از ال‌جی، این موضوع تأیید شده است که این شرکت به‌جای اسنپدراگون ۸۳۵ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در گوشی هوشمند جی ۶ بهره خواهد برد. مطمئنا استفاده از یک پردازنده‌ی قدیمی در یک گوشی هوشمند پرچم‌دار سال ۲۰۱۷، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد.

حال بر اساس شایعه‌ای که به‌تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد ال‌جی در حال انتقال گوشی‌های پرچم‌دار خود از سری جی به سری وی است. در این شایعه گفته‌ می‌شود گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ کمپانی مورد بحث خواهد بود. بر اساس شایعه‌ی مورد بحث، گوشی وی ۳۰ احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد گرفت و حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت خواهد بود. سیستم Quad-DAC نیز در این گوشی هوشمند نسبت به گوشی ال‌جی وی ۲۰ ارتقاء یافته است. از دیگر مشخصات شایع شده برای ال‌جی وی ۳۰ می‌توان به دوربین دوگانه در پشت و جلو دستگاه اشاره کرد که در این صورت این محصول اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از دو دوربین دوگانه بهره می‌برد. در شایعه‌ی جدید در مورد گوشی ال‌جی وی ۳۰ همچنین به قابلیت‌های دیگر این محصول هم اشاره‌ می‌شودِ اما در فعلا مشخص نیست چه ایده‌هایی در پشت این ویژگی‌ها قرار دارند. در نهایت پیش‌بینی‌ می‌شود گوشی هوشمند مورد بحث در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که هم‌اکنون گوشی هوشمند ال‌جی وی ۲۰ از یک نمایشگر اصلی ۵.۷ اینچی از نوع IPS کوانتوم با کیفیت QHD بهره می‌برد. پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه‌ی رم آن ۴ گیگابایت است. دوربین‌ دوگانه‌ی پشتی ال‌جی وی ۲۰ شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر سلفی و یا برقراری تماس‌های ویدئویی می‌توان از آن استفاده کرد. اگر می‌خواهید با این محصول به‌طور کامل آشنا شوید، سری به پست بررسی تخصصی زومیت از ال‌جی وی ۲۰ بزنید.

تا زمانی که خبرهای جدیدی در تکمیل این شایعه منتشر نشود، نمی‌توان با اطمینان از صحت جزئیات اعلام‌شده در مورد گوشی ال‌جی وی ۳۰ سخن گفت.