نمایشگاه خودروی تهران از روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه آغاز به کار کرد و تا روز شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ میزبان بازدیدکنندگان در مجموعه‌‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب است. این  نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که با استقبال خوب مردم و شرکت‌های خودروساز ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

خودروسازان ایران و خارجی، آخرین محصولات خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته‌اند یا رونمایی می‌کنند. اما برخی از بازدیدکنندگان که برای دیدن محصولات دلخواه خود به نمایشگاه خودرو تهران پا می‌گذارند، هر چه می‌گردند خودروی مورد علاقه‌ی خود را پیدا نمی‌کنند.

علاقه‌مندان به خودروهای لیفان ۸۲۰، جک اس ۵، لیفان ایکس ۵۰، جک جی ۵، هیوندای آی ۲۰، هیوندای آی ۱۰ و لیفان ایکس ۶۰ خودکار هرچه چشم می‌اندازند، غرفه‌ای شامل این محصولات پیدا نمی‌کنند. برخی از آن‌ها که از نام کرمان موتور به‌عنوان عرضه‌کننده‌ی محصول دلخواه خود باخبر هستند، هیچ نشانی از این شرکت نمی‌یابند و دست از پا درازتر از نمایشگاه برمی‌گردند.

شرکت کرمان موتور در تصمیمی تعجب‌برانگیز در نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۵ حضور پیدا نکرده است. این در حالی است که این شرکت در نمایشگاه خودرو اصفهان که به‌تازگی در نصف جهان برگزار شد، پرقدرت حضور یافت و بازخورد خوبی دریافت کرد.

هنگامی این تصمیم جالب‌تر می‌شود که بدانیم کرمان موتور در چهارمین همایش بین‌المللی خودرو ایران که روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن در برج میلاد برگزار شده بود، شرکت کرده و در نمایشگاه جانبی این همایش نیز حضور داشته است.

بر اساس شنیده‌های زومیت، مسئولان این شرکت تصمیم گرفته‌اند به‌جای حضور در نمایشگاه خودرو تهران، حضور پرقدرتی در نمایشگاه‌های شهرهای دیگر داشته باشند که این تصمیم بر اساس بازخوردهای دریافت شده از سمت مشتریان شهرهای دیگر گرفته شده است.

به هر حال چه درست و چه غلط، جای محصولات جدید این شرکت به‌خصوص هیوندای آی ۱۰ و آی ۲۰ و همچنین لیفان ۸۲۰ در نمایشگاه خودرو تهران خالی است و علاقه‌مندان زیادی دوست داشتند که از این خودروها بازدید به عمل آورند تا شاید قبل از نوروز ۹۶ بتوانند این خودروها را با تصمیم بهتر خریداری کنند.