در ادامه مقالات بازاریابی با شبکه های اجتماعی در این قسمت نکات و روش های بازاریابی در توئیتر را باهم بررسی میکنیم

برای شروع تجارت با توئیتر به نکات زیر توجه کنید:

با قدرت شروع کنید
هم‌اکنون برای خود نامی در توییتر اختصاص دهید سعی کنید نام کسب‌و‌کار خود را انتخاب کنید. گروهی از اسامی مخفف در توییتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما تلاش کنید نامی که انتخاب می‌کنید با سایر امور خود در خصوص برندینگ در فضای مجازی کاملا مشابه و هماهنگ باشد. این اکانت‌ها رایگان است، بنابراین حتی اگر برنامه‌ای در خصوص استفاده از توییتر ندارید، به سرعت آنها را رزرو کنید.

آواتار بسیار مهم
در قسمت avatar (نماد) در صفحه توییتر تصویری جداب مرتبط به تجارت خود را قرار دهید و همواره آن را جدید کنید. مردم در مورد آواتارها مشکوک هستند. مقدمه‌های ذکر شده و مرسوم توییتر را فراموش کنید و در عوض پرسش کاربران خود را در این سایت پاسخ دهید.

ارتباط دوستانه با کاربران
در توییتر با کاربران خود مثل مشتری رفتار نکنید، بلکه به‌گونه‌ای با آنها تعامل داشته باشید که گویی رفقای کاری یا همکلاسی‌های شما هستند که با آنها ارتباط درازمدتی داشته‌اید. هنگامی که شخصی به فهرست پستی شما ملحق شد، آنگاه می‌توان ارتباط مشتری – کسب‌و‌کار را برقرار کرد، اما در توییتر باید تمامی امور بیشتر به‌صورت غیر‌رسمی انجام پذیرد. بسیاری از کاربران این سایت هنگامی که از آن به‌عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی پر سروصدا استفاده می‌شود، آزرده خاطر می‌شوند.

توئیت هایی با ارزش ریتوئیت کردن

هر چقدر مشاهدات و اظهارنظرهای شما که ارزش به اشتراک‌گذاری دارند، بیشتر باشد، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. اگر شخصی تصمیم بگیرد که کامنت شما را با تمام لیست خود به اشتراک بگذارد، اصطلاحا retweet کرده است. این کار موجب می‌شود که شما طرفداران بیشتری جذب کنید و تاثیر خود را افزایش دهید، بنابراین تا آنجا که ممکن است پست‌های خود را در این سایت اشتراک‌پذیر کنید.

بازخورد های مهم
هر زمانی که پیامی در توییتر قرار می‌دهید، بازخورد آن را دریافت کنید. افراد بسیاری کمی این حق را در توییتر دارند که تنها در زمانی که دیگر هواداران آنها مشتاقانه منتظر پیغام بعدی آنها هستند، پیام دهند و هیچ جوابی در مقابل آن دریافت نمی‌کنند. بازخوردها کمک می‌کند تا شخص دیگری آن پیغام خوب را گسترش دهد.

امیدوارم توصیه های فوق سبب موفقیت کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی شود
روز خوش