زمانی که بیشتر شرکت ها از طراحی وب سایت با شما صحبت می کنند، ما شروع صحبتمان با نحوه بازاریابی وب سایت شماست. ما در این مورد می اندیشیم چگونه ارتباط با مشتریان را برقرار کنیم، چگونه اعتماد کاربران را جلب کنیم و چگونه مسیر ارتباط بیشتر مشتریان با وب سایت شما را برقرار کنیم.

  • چکیده وضعیت فعلی وب سایت
    اگر شما در حال حاضر وب سایتی دارید، ما در مرحله اول به این فکر می کنیم که چرا وب سایت شما جواب نداده است! این کار را می توانیم با نرم افزارهای آمارگیر بازدید وب سایت و آنالیزی از داده هایی که می توانند در بهبود وب سایت کمکی کنند انجام دهیم.
  • آنالیز کسب و کار
    در تعامل با کسب و کارها، هر چه بیشتر از پروسه فروش در کسب و کار شما بدانیم، درنتیجه ارتباط بهتری با بازدیدکننده های وب سایت بدست خواهیم آورد و در اولویت بندی محتوای وب سایت نیز کمک ویژه ای خواهد کرد. بدون آشنایی و تعامل با کسب وکارهای تخصصی، پروسه طراحی سایت راه رسیدن به اهداف را به سختی طی خواهد کرد.
    معماری اطلاعات وب سایت و برنامه ریزی طراحی گرافیک سایت
    صفحات وب سایت و محتوای آن باید بگونه ای معماری شود که استفاده و کاربری وب سایت را آسان و روان کند. وایرفرم و اسکچ راه خوبی است که در پروسه طراحی سایت، باید قبل از طراحی گرافیک سایت صورت بگیرد.
  • استراتژی خلاقانه در طراحی گرافیک سایت
    گرافیک یک وب سایت نقطه حساسی است که می تواند آینده وب سایت را رقم بزند. استفاده از وایرفرم راه بسیار خوبی است تا یک رابط کاربری قوی، قبل از طراحی اصلی گرافیک سایت شکل بگیرد. این مرحله از طراحی سایت، در نرم افزار فوتوشاپ با تکنیک های ویژه طراحی رابط کاربری انجام می شود.
  • سیستم مدیریت وب سایت
    بر اساس نیاز ، سیستم مدیریت و سمت ادمین سیستم های مدیریت محتوا را مانند Joomla، WordPress، Magento، Drupal و هر سیستم مدیریت محتوایی که بخواهید را برای شما آماده سازی می کنیم و ماژول ها و نیازهای شما را بر روی نصب و آماده استفاده می کنیم.
  • کدنویسی سمت کاربری
    ما از آخرین استانداردهای کدنویسی در طراحی سایت استفاده می کنیم بطوری که وب سایت ها با کلیه دستگاه های موبایل و تبلت و هر اندازه صفحه نمایش قابلیت سازگاری داشته باشند (طراحی رسپانسیو). در این مرحله یکی از نکات بسیار مهم کدنویسی باید بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوگر باشد.